Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wyciek z turbo


GrantElegant
Zarejestrowani

op         Witam Proszę spojrzeć na foto widać tam krople oleju pod turbosprężarką Mam pytanie czy to jest wyciek z rurki odprowadzającej olej z turba czy sama w sobie turbina już przepuszcza olej oczywiście olej z kapuję na osłonę korektora oraz katalizatora i na bieżąco się wypala oczywiście czuć także to w kabinie przez nawiewy Mam pytanie czy idzie to jakoś dokręcić tą rurkę i czy ona jest winowajcą czy raczej obstawiać Turbo wyciek dojrzałem poprzez kamerkę rewizyjną inaczej tego w ogóle nie widać ani od góry ani od spodu tak samo i z dostępem do tej właśnie rurki jest bardzo ciężki, ma ktoś jakieś propozycje co z tym???

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Pewnie zapchany odpływ oleju

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
GrantElegant
Zarejestrowani

op Hmm.. Dzieją się takie rzeczy?? Nadmieniam że silnik 1.4tce
Ewentualnie jak się za to zabrać ??
Odkręcić rurkę wyjąć powiedzmy z bloku silnika wyczyścić skręcić zakładając nowe uszczelki/Uszczelniacze??
Idzie to ogarnąć samemu z dostępem do kanału??

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Pewno padło uszczelnienie zasilanie/spływ wymienić uszczelki, sprawdzić drożność spływu przy okazji, umyć turbo obserwować. Miejsce przy robieniu scenica to pojęcie względne jeden zrobi na aucie drugi stwierdzi wyjąc silnik w każdym bądź razie nie ma łatwo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
szymin89
Zarejestrowani

(10-08-2021, 07:01)Mati napisał(a): Pewnie zapchany odpływ oleju
Gdyby odpływ był zatkany to olej by znalazł inne miejsce ujścia, dokładniej mówiąc uszczelnienia łożyska wirnika. Innymi słowy, kopcił by jak parowóz.

Odpowiedz
GrantElegant
Zarejestrowani

op A wogole jest szansa dojść do tych śrub oraz do drugiej strony tej rurki od str boku, tak żeby ja zdemontowac, przemyć, założyć nowe uszczelki /o ringi i schludnie zmontować tak żeby nie na łapać nieczystości w ta rurkę, ma ktoś jakiś wyraźny schemat, rysunek jak idą przewody smarowania właśnie turba, gdzie się łączą z blokiem itd... Jakieś linki może..

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości