xXHoMeRXx
12
0
0
6
INNY
2004
INNY
Poznań
op
Witam,
Planuję zakup Scenica 3ki Ph1 2009-2011 i chciałbym zapytać czy warto brać silnik 1.4 tce w ogóle pod uwagę. Nie powiem bo trochę napaliłem się na ten silnik. Niby wszystko ok ale przeraża mnie awaria uszczelki pod głowicą, a widzę, że trochę osób ma z tym problem . Rocznie jeżdżę około 15 tys km więc diesel raczej odpada i zostaje benzyna. Zastanawiałem się jeszcze nad 1.6 16v ale kurczę przy tak dużej budzie 110km to chyba trochę mało, żeby bezpiecznie wyprzedzać. Może moglibyście mi polecić jakiś inny silnik benzynowy do właśnie Scenia 3ki. Będę bardzo wdzięczny za pomoc ;) Pozdrawiam ;)
•
pio555
31,322
125
11118
3,035
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 13-05-2019, 14:17
2.0 ale tylko z CVT i obowiązkowo w LPG
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Zenit
66
0
9
3
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Warszawa
Zenit
Zarejestrowani
— 13-05-2019, 14:20
Ja póki co nie narzekam. Trafiłem jednak na pewny egzemplarz od znajomego, który wymieniał olej i filtry co 10 tys. Nie pałował na zimnym itp., co oczywiście nie oznacza, że uszczelka kiedyś tam nie padnie. Auto z 1.4 tce jest dynamiczne i elastyczne na każdym biegu. Bardzo mnie miło zaskoczyło pod tym względem. Fakty są jednak takie, że silniki te mają problem i może się zdarzyć najgorsze. A musi być scenic?
Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
•
xXHoMeRXx
12
0
0
6
INNY
2004
INNY
Poznań
op
Szukałem innego minvana ale szczerze: Seat Altea ma problem z silnikami TSI i TFSi, Ford cmax ma wypalające sie gniazda zaworowe, a auto pewnie później niż wcześniej ale zawsze, przejdzie na gaz. A scenic cenowo tez do mnie przemawia bo wyposażenie jest naprawdę dobre porównując inne modele w tej cenie.
•
Zenit
66
0
9
3
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Warszawa
Zenit
Zarejestrowani
— 13-05-2019, 14:25
A Zafira nie miała 1.4 Turbo? To dobre do gazu.
Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
•
maciej1486
21,014
23
2411
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Diesel na twoje przebiegi nie będzie zły. Zwłaszcza, ze jest bezawaryjny;)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
xXHoMeRXx
12
0
0
6
INNY
2004
INNY
Poznań
op
A jakiego diesla byście polecali? Ja do pracy dojeżdżam 15 km w jedną stronę, także nie wiem czy to dużo czy mało jeśli brać diesla pod uwagę. Zafira nie podoba się ani mnie ani żonie, więc z tego względu odpada :P
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-05-2019, 14:44 przez xXHoMeRXx.)
•
pio555
31,322
125
11118
3,035
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 13-05-2019, 14:47
Ja dojeżdżam 8km przez miasto i diesel nie jest problemem...problemem jest kupić niezajechane auto....
Kwestia ile masz kasy i w jaki rocznik celujesz
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
maciej1486
21,014
23
2411
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
1.9dci do 2011r, a potem 1.6dci szukać. Osobiście 1.5 bym omijał tylko, ze względu na moc;) Wszystkie równie bezawaryjne;)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
xXHoMeRXx
12
0
0
6
INNY
2004
INNY
Poznań
op
Cóż, niestety albo i stety 1.4 tce idzie w odstawkę. Diesle raczej też. Pozostaje mi teraz do wyboru 1.6 16v albo 2.0 z cvt. 1.6 fajny, niby prosty w naprawach ale trochę mało koni. 2.0 mógłbym wziąć ale czy ten automat jest trwały? Ma jakiś specjalny olej w skrzyni a z tego co czytałem cvt nie uchodzą za bezproblemowe.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-05-2019, 16:47 przez xXHoMeRXx.)
•
|