op
Zaczęło mi wybijać w mojej Reni 2.0 8v 99r. płyn wspomagania przez korek w zbiorniczku. Ktoś coś może pomóc, czy może to być pompa na wykończeniu lub maglownica. Auto już wiekowe ale muszę jeszcze do stycznia nim pośmigać. Może macie jakiś pomysł. Dzieki
Wybija płyn wspomagania.
Pytanie jeszcze czy wspomaganie działa prawidłowo ? Może być to wina pompy ale nie koniecznie. Układ jest szczelny ? Może łapie gdzieś lewe powietrze.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2020, 12:33 przez PunkRock86.)
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
Albo oleju za dużo, albo układ się gdzieś zapowietrza.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2020, 17:55 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
op
Zapowietrza się układ,dzisiaj sprawdzałem idą bombelki powietrza. Jak jeżdżę to się uspokaja i znowu rano odgłosy jak by coś tarło, ale po kilku ruchach kierownicą wszystko się znowu uspokaja. Jak to odpowietrzyć, może to przez maglownicę dostaje się gdzieś powietrze?
itek
— 26-11-2020, 20:32
Hydrauliczny układ wspomagania najczęściej zapowietrza się poprzez nieszczelność pomiędzy zbiorniczkiem a pompą. Pompa zasysając olej ma duży opór szczególnie jak jest zimno (gęsty olej), więc jeżeli gdziekolwiek jest szczelinka to bierze powietrze i miesza, stąd ta "piana".
Podociągać opaski i sprawdzić filtr w zbiorniczku-zabity stawia opór. Zakładam, że poziom oleju jest prawidłowy. Nieszczelności za pompą w układzie to tylko wycieki. Jest tam już ciśnienie i to coś innego, nie pieni a ubywa. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości