Hej, kiedyś o tym czytałem. Jednak nie jestem do końca przekonany co do tego zabiegu. Inną kwestią są pojazdy nowe, gdzie nagar usuwany byłby na bieżąco. Jednak przy samochodach z dużym przebiegiem i duża ilością nagaru wydaje mi się, że podzespoły silnika układają się pod warstwę nagaru. Jej usunięcie może spowodować problemy w postaci luzów, przecieków itd. Np. w turbinie o zmiennej geometrii łopatek łopatki układają się wraz z nagarem, czy po jego usunięciu nie będzie na nich luzu ? Jeśli pojawi się luz to pojawią się i nieszczelności, przez to spadek wydajności i kompresji...
Później serwis wykonujący wodorowanie powie Ci, że nie jest to ich wina, bo element był już tak zużyty, że jego oczyszczenie tylko pokazało awarię :P
Chociaż to moje indywidualne zdanie i może się mylę
Dzień majowy, słonko praży, że aż Gucia w głowę - parzy.
Włożył na nos okulary, Co tu po mnie? - w drogę stary!
Poszybował za nektarem, racząc się przyrody czarem.