op
Witam wszystkich,
mam problem ze skrzynią dp0, po przejrzeniu postów w necie widzę, że te skrzynie do szczęśliwych rozwiązań nie należą, ale do rzeczy, skrzynia się uszkodziła i nie załączała lock upu, samochód palił 15 l/100 km przy dobrym wietrze, oddałem na warsztat, po wielkich bojach i podmianie 4 lock upów i wydaniu 4 tys. zł na niby remont okazało się, że przyczyną awarii był czujnik stopu, po tej całej akcji skrzynia spisywała się całkiem dobrze, ale ostatnio weszła w tryb awaryjny. Po przejściu z 2 biegu na 3 mocno szarpnęła i koniec, weszła w tryb awaryjny, po podłączeniu komputera wyskoczył błąd ciśnienia oleju w skrzyni biegów i błąd zaworu regulatora ciśnienia. Podjechałem na warsztat, wymieniono 2 elektrozawory, samochód ożył na 20 km i teraz znów pojawiają się te dwa błędy. Mam pytanie czy ten błąd zaworu regulatora ciśnienia na pewno dotyczy tych dużych elektrozaworów w sterowniku czy może jakiegoś zewnętrznego regulatora ciśnienia. Czy macie dane dotyczące prawidłowego ciśnienia w skrzyni, jak to powinno wyglądać, na jakim biegu lub podczas jazdy, nie dokopałem się do tych danych, w tej chwili mam 11 bar przy 832 obrotach silnika i 704 obrotach wirnika turbiny. Co myślicie o takim przypadku co możecie doradzić z własnego doświadczenia.
mam problem ze skrzynią dp0, po przejrzeniu postów w necie widzę, że te skrzynie do szczęśliwych rozwiązań nie należą, ale do rzeczy, skrzynia się uszkodziła i nie załączała lock upu, samochód palił 15 l/100 km przy dobrym wietrze, oddałem na warsztat, po wielkich bojach i podmianie 4 lock upów i wydaniu 4 tys. zł na niby remont okazało się, że przyczyną awarii był czujnik stopu, po tej całej akcji skrzynia spisywała się całkiem dobrze, ale ostatnio weszła w tryb awaryjny. Po przejściu z 2 biegu na 3 mocno szarpnęła i koniec, weszła w tryb awaryjny, po podłączeniu komputera wyskoczył błąd ciśnienia oleju w skrzyni biegów i błąd zaworu regulatora ciśnienia. Podjechałem na warsztat, wymieniono 2 elektrozawory, samochód ożył na 20 km i teraz znów pojawiają się te dwa błędy. Mam pytanie czy ten błąd zaworu regulatora ciśnienia na pewno dotyczy tych dużych elektrozaworów w sterowniku czy może jakiegoś zewnętrznego regulatora ciśnienia. Czy macie dane dotyczące prawidłowego ciśnienia w skrzyni, jak to powinno wyglądać, na jakim biegu lub podczas jazdy, nie dokopałem się do tych danych, w tej chwili mam 11 bar przy 832 obrotach silnika i 704 obrotach wirnika turbiny. Co myślicie o takim przypadku co możecie doradzić z własnego doświadczenia.
pio555 napisał 30-05-2020, 18:26:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-05-2020, 18:26 przez pio555.)