(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-04-2018, 17:59 przez Daniel Klimczak.)
Uszczelka pokrywy zaworów cieknie.
op
Witam czy w silniku 1.6 16 v k4m żeby wymienić uszczelkę pokrywy zaworów trzeba ściągnąć pasek rozrządu? Na co zwrócić uwagę? Dziękuję.
W tym silniku trzeba rozpinać rozrząd do wymiany uszczelki pokrywy zaworów. Spróbuj wpierw dokręcić pokrywę czasami to pomaga i przestaje cieknać.
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
op
Ok a czy sam odstojnik oleju mogę odkręcić bo zauważyłem że górna część pokrywy też jest w oleju. Może tylko z odstojników leci alboż odmy.
op
Witam ponownie. Jutro zabieram się do rozbierania. Pytam ponownie bo nie dostałem odpowiedzi. Czy sam odstojnik ( separator, odmę)mogę odkręcić bo prawdopodobnie z niego leci czy nie? Dziękuję
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2018, 22:03 przez Daniel Klimczak.)
Spokojnie możesz odkręcić, jeśli dobrze pamiętam 2 śrubki na klucz 10
Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora.... Poszukaj nieszczelności przy odmie i wezach mała dziurka a będzie lecieć powietrze zaolejone i wszystko do okoła będzie tłuste Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora.... Aaa Ty masz 1.6 to nie wiem jak jest mocowane, Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora.... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-04-2018, 07:48 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
op
Witam ponownie. Dzisiaj zabrałem się za rozbiórkę. Po ściągnięciu kolektora ssącego cała pokrywa klawiatury ta duża zalana olejem. Ciekło jednak z tej małej pokrywy. Uszczelniłem, skręciłem i jutro zobaczę. Daje sylikonowi czas na utwardzenie się. Myślę że będzie dobrze. Nie spodziewałem sie, że tak dużo pracy z tym będzie. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi.
op
Witam. Naprawiłem wyciek, ale pojawił się nowy problem, mianowicie gdy miałem wszystko rozkręcone postanowiłem przeczyścić przepustnice była brudna. Teraz autko ma problem z obrotami. Zawiesza się na 1100 po paru sekundach wraca do normy. W czasie jazdy gdy rzucę na luz wchodzi na te 850 potem na 1100 i tak trzyma dopóki się nie zatrzymam i odczekam kilka sekund. Gdy odpalę autko ma odrazy 850 do czasu jak nie przygazuje, potem znowu 1100 i trza czekać kilka sekund. Co to moze byc przedtem tego nie było?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2018, 10:49 przez Daniel Klimczak.)
Sytuacja normalna.
Brak kalibracji przepustnicy. Wystarczy przejechać większy kawałek (z pełnym nagrzaniem silnika)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości