Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Uszczelka pokrywy zaworów cieknie.


Daniel Klimczak
Zarejestrowani

op Witam czy w silniku 1.6 16 v k4m żeby wymienić uszczelkę pokrywy zaworów trzeba ściągnąć pasek rozrządu?  Na co zwrócić uwagę? Dziękuję.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-04-2018, 17:59 przez Daniel Klimczak.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Online
W tym silniku trzeba rozpinać rozrząd do wymiany uszczelki pokrywy zaworów. Spróbuj wpierw dokręcić pokrywę czasami to pomaga i przestaje cieknać.

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Daniel Klimczak
Zarejestrowani

op Ok a czy sam odstojnik oleju mogę odkręcić bo zauważyłem że górna część pokrywy też jest w oleju. Może tylko z odstojników leci alboż odmy.

Odpowiedz
Daniel Klimczak
Zarejestrowani

op Witam ponownie. Jutro zabieram się do rozbierania. Pytam ponownie bo nie dostałem odpowiedzi. Czy sam odstojnik ( separator, odmę)mogę odkręcić bo prawdopodobnie z niego leci czy nie? Dziękuję

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2018, 22:03 przez Daniel Klimczak.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Spokojnie możesz odkręcić, jeśli dobrze pamiętam 2 śrubki na klucz 10

Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora....

Poszukaj nieszczelności przy odmie i wezach mała dziurka a będzie lecieć powietrze zaolejone i wszystko do okoła będzie tłuste

Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora....

Aaa Ty masz 1.6 to nie wiem jak jest mocowane,

Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora....

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-04-2018, 07:48 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Daniel Klimczak
Zarejestrowani

op Ja mówię o tej mniejszej pokrywie zaworów.

Odpowiedz
miro
Moderatorzy

Tak tą mniejszą możesz odkręcić  spokojnie.

"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."

                                                               
  Cheers Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Odpowiedz
Daniel Klimczak
Zarejestrowani

op Witam ponownie. Dzisiaj zabrałem się za rozbiórkę. Po ściągnięciu kolektora ssącego cała pokrywa klawiatury ta duża zalana olejem. Ciekło jednak z tej małej pokrywy. Uszczelniłem, skręciłem i jutro zobaczę. Daje sylikonowi czas na utwardzenie się. Myślę że będzie dobrze. Nie spodziewałem sie, że tak dużo pracy z tym będzie. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi.

Odpowiedz
Daniel Klimczak
Zarejestrowani

op Witam. Naprawiłem wyciek, ale pojawił się nowy problem, mianowicie gdy miałem wszystko rozkręcone postanowiłem przeczyścić przepustnice była brudna. Teraz autko ma problem z obrotami. Zawiesza się na 1100 po paru sekundach wraca do normy. W czasie jazdy gdy rzucę na luz wchodzi na te 850 potem na 1100 i tak trzyma dopóki się nie zatrzymam i odczekam kilka sekund. Gdy odpalę autko ma odrazy 850 do czasu jak nie przygazuje, potem znowu 1100 i trza czekać kilka sekund. Co to moze byc przedtem tego nie było?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2018, 10:49 przez Daniel Klimczak.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Sytuacja normalna.
Brak kalibracji przepustnicy.
Wystarczy przejechać większy kawałek (z pełnym nagrzaniem silnika)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości