Crysis
127
0
3
0
SC II ph II
2003
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
Wroclaw
Crysis
Zarejestrowani
— 12-05-2017, 10:03
op
Witam. Jestem po wymianie filtrów i oleju.
Niby przyspieszenie ok. Auto ni kopci. Ale po tej wymianie... W kabinie przy przyspieszaniu turbina delikatnie pogwizduje... Przed wymiana oleju byl taki syk... Teraz takie gwizdanko.
Slychac to w srodku...
Teraz poczytalem ... I oznaka konca ? Czy po prostu tak ma byc ? Wymiana oleju cos mogla jej dac ?
•
pio555
31,322
125
11118
3,035
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 12-05-2017, 10:14
(12-05-2017, 10:03)Crysis napisał(a): Wymiana oleju cos mogla jej dac a co wlałeś?
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Crysis
127
0
3
0
SC II ph II
2003
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
Wroclaw
Crysis
Zarejestrowani
— 12-05-2017, 10:47
op
Ten co byl do tej pory 10 w...
•
Mati
26,574
101
4840
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 12-05-2017, 10:49
(12-05-2017, 10:14)pio555 napisał(a): a co wlałeś? (12-05-2017, 10:47)Crysis napisał(a): Ten co byl do tej pory 10 w...
nie można odpisać konkretniej? dokładne oznaczenie i marka?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 12-05-2017, 10:53
(12-05-2017, 10:47)Crysis napisał(a): Ten co byl do tej pory 10 w...
"10w Cos tam...". Ogolnie na nasze warunki powinien byc 5w...
Przy gestym zimnym oleju turbina ma gorzej ze smarowaniem...
Fakt faktem lepiej by bylo jakbys podal jaki olej w ogole wlales...
•
Crysis
127
0
3
0
SC II ph II
2003
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
Wroclaw
Crysis
Zarejestrowani
— 12-05-2017, 12:03
op
Srry. Sorry. 10 w byl... Teraz mam wlany castrol 5w40. Moze to miec jakis wplyw ??
Czy wszystko sie zbieglo w czasie ??
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-05-2017, 12:03 przez Crysis.)
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 12-05-2017, 12:07
Bez rozbiórki turbo i przewodów smarowania to wróżenie z fusów. Jedna z opcji to zatkany przewód smarowania turbo, przyczyny zatkania mogą być różne.
•
Gizmo
2,650
2
571
590
SC II ph I
2004
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
Swarzędz
Gizmo
Zarejestrowani
— 12-05-2017, 12:08
Nie podobno by w takim tempie wypłukał nagary ....
•
Crysis
127
0
3
0
SC II ph II
2003
1.5 dCi 80KM, 2003-2009
Wroclaw
Crysis
Zarejestrowani
— 12-05-2017, 12:16
op
Bedw wracal z pracy... Nagram to... Bo caly czas z tylu glowy mam... Ze to moze jednak jakas nieszczelnosc... A nie turbina... Wrzuce moze bedzie ... To slyszalne to ocenicie.
Ile w ogole jest wezy ktore przez dziure moga dawac efekt taki ? Jest ten od turbo do ic ?? I jeszcze jakims moze uciekac ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-05-2017, 12:17 przez Crysis.)
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
W zasadzie istnieje możliwość, że po zmianie na 5W40 turbina zaczęła gwizdać. Olej mógł wypłukać jakiś brud z silnika i poszło w przewód smarowania turbiny co spowodowało uszkodzenie wałka wirnika. No chyba, że gwizd pochodzi z jakiejś nieszczelności w układzie turbiny (pęknięta rura, dziura w intercolerze).
(12-05-2017, 12:08)Gizmo napisał(a): Nie podobno by w takim tempie wypłukał nagary .... Nie koniecznie musiał wypłukać nagar, wystarczy, że w chłodnicy oleju był jakiś brud i mogło pójść w przewód smarowania turbo.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-05-2017, 12:22 przez haszczurur.)
•
|