Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Trzęsie podczas hamowania


jaszek7777
Zarejestrowani

Ja tylko wtrącę, że trzęsienie budą i kierownicą podczas hamowania nie zawsze jest winą kłopotów z układem hamulcowym (np. krzywa tarcza). Ja w przeszłości miałem identyczny objaw przy zepsutym sworzniu wahacza. Drgania przy każdym hamowaniu + drgania przy prędkości powyżej 120 km/h (drugiego objawu łatwo nie zauważyć jeżdżąc na co dzień do 100 km/h)

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

(19-02-2018, 11:20)jaszek7777 napisał(a): Ja tylko wtrącę, że trzęsienie budą i kierownicą podczas hamowania nie zawsze jest winą kłopotów z układem hamulcowym (np. krzywa tarcza). Ja w przeszłości miałem identyczny objaw przy zepsutym sworzniu wahacza. Drgania przy każdym hamowaniu + drgania przy prędkości powyżej 120 km/h (drugiego objawu łatwo nie zauważyć jeżdżąc na co dzień do 100 km/h)
Latam z prędkościami przekraczającymi 120 km/h  jest święty spokój- nic nie trzepie,a auto jedzie prosto.

Cyrk zaczyna się przy hamowaniu. I co ciekawe- wyyraźnie bardziej trzepie lewa strona

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

Oddałem auto na maly przegląd przed wyjazdem i jest niezły syfu w zawieszeniu. Do wymiany prawa końcówka drążka sworzeń wahacza i gumy stabilizatora. Do tego komplet klocków przód i tył oraz osłony magla.  Za całość serwis policzyl mi 1000 zł z robotą. Mam nadzieję że ten mini remont zakonczy dziwne trzepanie zawiechy

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości