zombie633
17
0
1
0
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Ostrów Wlkp
op
Witam
Mam problem przy hamowaniu z prędkości powyżej 80km/h . trzęsie kierownicą .
Tarcze przód wymieniałem około miesiąc temu firma ATF takie same klocki tył wymieniony niecały rok temu na SKF .
Zaczęło się to po przejechaniu około 1000 km.
Pozdrawiam
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 09-06-2017, 20:45
prowadnice sprawdzałeś? najlepeij wyjąc wyczyścić i nasmarować.Powinno pomóc jeśi nie to może tarcze zwichrowane.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
zombie633
17
0
1
0
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Ostrów Wlkp
op
(09-06-2017, 20:39)zombie633 napisał(a): Witam
Mam problem przy hamowaniu z prędkości powyżej 80km/h . trzęsie kierownicą .
Tarcze przód wymieniałem około miesiąc temu firma ATF takie same klocki tył wymieniony niecały rok temu na SKF .
Zaczęło się to po przejechaniu około 1000 km.
Pozdrawiam nic jeszcze nie sprawdzałem. Praktycznie całe zawieszenie wymieniałem jakieś 2 lata temu nie mam żadnych luzów czy stukania dlatego dziwi mnie to trzęsienie chociaż jak nacisnę na hamulec dość mocno (awaryjnie ) wtedy nie trzęsie
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 09-06-2017, 20:53
więcej jak pewne że prowadnice stoją.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
zombie633
17
0
1
0
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Ostrów Wlkp
op
Sprawdzę jutro i napiszę .
Dzięki
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 09-06-2017, 20:59
prowadnice muszą "pływać" przesuwać sie dosłownie po dotknięciu palcem.
zdejmij gumy wyciągnij prowadnice , dokładnie wyczyśc i nałóż nowy żel, ew smar, zarówno przód i tył.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
zombie633
17
0
1
0
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Ostrów Wlkp
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi zombie633 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to zombie633 for this post
• hubert
PunkRock86
25,794
64
18271
17,929
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
Ja z tarczami SKF miałem przygodę w Lagunie. Wymienione i po roku zwichrowane.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
haszczurur
2,443
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
(09-06-2017, 20:59)scrabi83 napisał(a): prowadnice muszą "pływać" przesuwać sie dosłownie po dotknięciu palcem.
zdejmij gumy wyciągnij prowadnice , dokładnie wyczyśc i nałóż nowy żel, ew smar, zarówno przód i tył.
Ja wywalam gumki z prowadnic. Dziś właśnie rozprawiłem się z przodem jak i z tyłem i teraz można powiedzieć, że zacisk prawidłowo odbija. Te gumki z biegiem czasu pęcznieją co skutecznie blokuje prowadnicę. W jarzmie mamy dwie prowadnice różniące się średnicą, na jednej z nich (dolnej) jest ta gumka. Z innych zacisków od SC II wziąłem prowadnicę bez gumki i zamontowałem u siebie, wszystko nasmarowane smarem silikonowym.
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 10-06-2017, 13:23
no ale jak to wywalasz gumki z prowadnic?
Mowa o tych osłonach na prowadnicach co jedna strona wchodzi do jarzma?
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
|