Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Trzęsie podczas hamowania


zombie633
Zarejestrowani

op Witam

Mam problem przy hamowaniu z prędkości powyżej 80km/h . trzęsie kierownicą . 

 Tarcze przód wymieniałem około miesiąc temu firma ATF takie same klocki tył wymieniony niecały rok temu na SKF . 

Zaczęło się to po przejechaniu około 1000 km.

Pozdrawiam

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

prowadnice sprawdzałeś? najlepeij wyjąc wyczyścić i nasmarować.Powinno pomóc jeśi nie to może tarcze zwichrowane.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
zombie633
Zarejestrowani

op
(09-06-2017, 20:39)zombie633 napisał(a): Witam

Mam problem przy hamowaniu z prędkości powyżej 80km/h . trzęsie kierownicą . 

 Tarcze przód wymieniałem około miesiąc temu firma ATF takie same klocki tył wymieniony niecały rok temu na SKF . 

Zaczęło się to po przejechaniu około 1000 km.

Pozdrawiam
nic jeszcze nie sprawdzałem. Praktycznie całe zawieszenie wymieniałem jakieś 2 lata temu nie mam żadnych luzów czy stukania dlatego dziwi mnie to trzęsienie chociaż jak nacisnę na hamulec dość mocno (awaryjnie ) wtedy nie trzęsie

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

więcej jak pewne że prowadnice stoją.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
zombie633
Zarejestrowani

op Sprawdzę jutro i napiszę .

Dzięki

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

prowadnice muszą "pływać" przesuwać sie dosłownie po dotknięciu palcem.
zdejmij gumy wyciągnij prowadnice , dokładnie wyczyśc i nałóż nowy żel, ew smar, zarówno przód i tył.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
zombie633
Zarejestrowani

op zrobię

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi zombie633 za ten post post:
  • hubert
PunkRock86
Moderatorzy

Ja z tarczami SKF miałem przygodę w Lagunie. Wymienione i po roku zwichrowane.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(09-06-2017, 20:59)scrabi83 napisał(a): prowadnice muszą "pływać" przesuwać sie dosłownie po dotknięciu palcem.
zdejmij gumy wyciągnij prowadnice , dokładnie wyczyśc i nałóż nowy żel, ew smar, zarówno przód i tył.

Ja wywalam gumki z prowadnic. Dziś właśnie rozprawiłem się z przodem jak i z tyłem i teraz można powiedzieć, że zacisk prawidłowo odbija. Te gumki z biegiem czasu pęcznieją co skutecznie blokuje prowadnicę. W jarzmie mamy dwie prowadnice różniące się średnicą, na jednej z nich (dolnej) jest ta gumka. Z innych zacisków od SC II wziąłem prowadnicę bez gumki i zamontowałem u siebie, wszystko nasmarowane smarem silikonowym.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

no ale jak to wywalasz gumki z prowadnic?
Mowa o tych osłonach na prowadnicach co jedna strona wchodzi do jarzma?

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości