Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Trzesie i Poteznie drga na biegu jalowym 1.9DCI


haszczurur
Zarejestrowani

(23-03-2017, 09:35)maciej1486 napisał(a): Mało kiedy pada dwumasa w benzynie...

Też jestem tego zdania. To już musi być mocno zajechany napęd albo jakaś wada. Z tego co czytam to w Renault koła dwumasowe nie sprawiają problemów, nawet w dieslu jeżdżą po 300 tyś.
Nawet brak jakiejś z pozoru drobnej gumowej uszczelki bądź niedokładnie połączone elementy mogą powodować wibracje, aby brać pod uwagę wymianę koła dwumasowego należy w 100% wykluczyć wszystko inne. Taka wymiana to dużo roboty i koszty.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-03-2017, 10:20 przez haszczurur.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

O ile rozumiem, dyskusja dotyczy silników dci...

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(23-03-2017, 10:15)ko-ma napisał(a): dyskusja dotyczy silników dci...
a Twój wcześniejszy post został napisany pod postem kolegi który pisał o PB

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(23-03-2017, 10:15)ko-ma napisał(a): O ile rozumiem, dyskusja dotyczy silników dci...

O ile Ja rozumiem dotyczy 2.0 16v w benzynie.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  •
ko-ma
Zarejestrowani

(23-03-2017, 10:53)Mati napisał(a): a Twój wcześniejszy post został napisany pod postem kolegi który pisał o PB
A tytuł wątku jest jednoznaczny Thumbup

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Małe zamieszanie. Ja przed zmiana dwumasy w PB jeszcze raz zobaczył bym poduchy itp.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(23-03-2017, 11:26)ko-ma napisał(a):
(23-03-2017, 10:53)Mati napisał(a): a Twój wcześniejszy post został napisany pod postem kolegi który pisał o PB
A tytuł wątku jest jednoznaczny Thumbup
Zgadza się po prostu jeden z forumowiczów borykających się z wibracjami w posiadanym benzyniaku zadał pytanie w wątku dotyczącym diesla.
Mniejsza o szczegóły, przychylam się tu do opinii, że najpierw dokładna i szczegółowa kontrola wszystkich poduszek, rolek i kół na pasku osprzętu a dopiero grzebanie w sprzęgle.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • Mati
Mati
Zarejestrowani

(23-03-2017, 11:26)ko-ma napisał(a): A tytuł wątku jest jednoznaczny
czyli czytać nie ważne co napisane nie trzeba, tylko dci to oferować od razu sprzedaż części?
jak by to powiedzieć... mieliśmy już taki przypadek...

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(23-03-2017, 12:55)Mati napisał(a): tylko dci to oferować od razu sprzedaż części?
A czy ja oferuję sprzedaż części?
Leży docisk, leżą ze dwie dobre tarcze sprzęgła - jak komuś potrzebne - niech podjedzie i sobie weźmie, bo ja to wywalę do złomu.
A teraz na poważnie: jak by były potrzebne te graty - pisać, przytrzymam i dostarczę na zlot do Sielpi.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
sebastian06.06.11
Zarejestrowani

op Chlopaki pomocy!! Posprawdzalem wszystko i poduchy sa sprawne kolo pasowei dwumasa tez w porzadku nawet sciagnalem pasek od alternatora i nadal trzesie. Po podlaczeniu pod komputer wyszlo ze renia ma za niskie obroty i wahaja sie one od 799 do 811 obrotow. I co teraz? Czy moge jakos podniesc obroty? Do tego wyszlo ze na dwoch cylindrach jest wartosc ujemna ale nie wiem o co chodzi i ten mechanik chyba tez nie wiedzial..

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości