Triki Scenica
Mam to samo w moim ScIII 2012 gaśnie dopiero po zamknięciu go z pilota :-(, oraz hamulec ręczny mogę zaciągnąć przyciskiem , ale zwalnia się tylko po ruszenia pojazdu,przycisk już nie działa, czy tak ma być??
Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-05-2016, 10:48 przez Avcio.)
Nie prowadzimy tu dyskusji, wpisujemy triki których jeszcze nie ma.
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają...
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Piszecie, że by włączyć zapłon trzeba wrzucić bieg i wcisnąć hamulec. Ja to robię dużo prościej i też działa- auto na luz, nie naciskam żadnych pedałów i naciskam starter- uruchamia zapłon- można regulować szyby, dmuchawę itd. prosto i bezpiecznie- bo auto na pewno nie skoczy do przodu w razie jakiejś usterki czujników. Karta HF- wystarczy że jest we wnętrzu, niekoniecznie w czytniku.
Z nieodkrytych meandrów "trikowych"- w pilocie radia pod kierownicą mamy "+", "MUTE" oraz "-" (3 osobne przyciski)- jednak działa tu też wariant z nowszych modeli Renault w których czasem nie ma przycisku "MUTE"- jednoczesne pociągnięcie "+" i "-" wycisza radio tak samo jak przycisk "MUTE". Czasem się przydaje, jak szybko odruchowo chcę wyłączyć dźwięk zamiast trafiać w cypelek z "MUTE" ![]() No i rzecz dla niektórych może oczywista, dla niektórych może odkrycie: pociągając rygiel regulacji pochylenia oparcia fotela pasażera można je złożyć na płasko tworząc stolik/przewijak/przestrzeń do przewożenia długich przedmiotów.
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776] |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości