Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Termostat F4RT


roob
Zarejestrowani

op Czytałem wątki odnośnie termostatów tyle że większość dotyczy dci ew 1.6 . Chciałbym się dowiedzieć czy w 2.0 turbo wszystko wygląda podobnie?
Odkąd zrobiło się zimno mam takie objawy. Temp zewn pow 5 st wskazania temp silnika dochodzą do 5 tej kreski , jak jest w okolicy zera to max do 4 tej a jak stanę na światłach
potrafi zejść do 3 kresek. A przy obecnych mrozach jeżdżąc kilkadziesiąt minut po mieście ( małe prędkości, nie korki ) nie chce wskoczyć powyżej 3 kresek. Rozumiem
że do wymiany termostat? Czy w turbo jest on również w łatwo dostępnym miejscu i reszta jest analogiczna jak w przypadku innych wersji silnikowych?

Odpowiedz
zmora009
Zarejestrowani

Przylaczam sie do postu

Witam. Tez mam 2.0 turbo i u mnie problem jest inny . Mam zamontowana instalacje gazowa i nie moge w zimno jezdzic na gazie. rurka powrotu jest zimna mimi 5 kresek na wyswietlaczy temperatury. Nie wiem czy to przypadek ale przy przelaczeniu na ogrzewanie z automatu na manual rurka robi sie ciepla znaczy pelen obieg i jazda na gazie mozliwa.

Odpowiedz
alamsok1
Zarejestrowani

(03-01-2016, 18:28)zmora009 napisał(a): Przylaczam sie do postu

Witam. Tez mam 2.0 turbo i u mnie problem jest inny . Mam zamontowana instalacje gazowa i nie moge w zimno jezdzic na  gazie. rurka powrotu jest zimna mimi 5 kresek na wyswietlaczy temperatury. Nie wiem czy to przypadek ale przy przelaczeniu na ogrzewanie z automatu na manual rurka robi sie ciepla znaczy pelen obieg i jazda na gazie mozliwa.

Z tego co piszesz to masz wpięty parownik szeregowo a powinien być równolegle w układ ogrzewania.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Czyli w złym miejscu wpiety parownik

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
alamsok1
Zarejestrowani

Tu nie chodzi  o miejsce tylko o sposób wpięcia.Masz  ryciny w załączniku.

Odpowiedz
zmora009
Zarejestrowani

Ale latem i przy tem -5 nie ma problemu. Ale jutro pojade do gazownikow i sprawdze - zobaczymy co powiedza

A da sie jakos wymusic obieg zeby mozna bylo jezdzic na gazie ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2016, 19:36 przez zmora009.)

Odpowiedz
alamsok1
Zarejestrowani

(03-01-2016, 19:34)zmora009 napisał(a): Ale latem i przy tem -5 nie ma problemu. Ale jutro pojade do gazownikow i sprawdze - zobaczymy co powiedza

A da sie jakos wymusic obieg zeby mozna bylo jezdzic na gazie ?

Jedz do gazownika ale nie do tego co montował,powinni to wyczaić.Powiem ci że auta na gazie mam od lat 90 tych,i spotkałem się że parownik jest podgrzewany po otwarciu ogrzewania-połączenie szeregowe.Zapowietrzanie parownika gdyż jeden wąz położyli nad silnikiem .Tak że widziałem wiele spapranych instalacji,a kolega miał w oplu ustawioną temperaturę przełączania na gaz gdzieś przy 70 stopniach,skutkiem było to że zona cały czas jezdziła  na benzynie na krótkich odcinkach.

Odpowiedz
zmora009
Zarejestrowani

Ja u nich zrobiłem juz 5 aut na gaz i z żadnym nie miałem problemu . Ale jestem ciekawy co powiedzą juz dzwoniłem i jutro punk 8 jestem umowiony

Odpowiedz
alamsok1
Zarejestrowani

(03-01-2016, 20:23)zmora009 napisał(a): Ja u nich zrobiłem juz 5 aut na gaz i z żadnym nie miałem problemu . Ale jestem ciekawy co powiedzą juz dzwoniłem i jutro punk 8 jestem umowiony

Napisz co powiedza gazowniki i czy ci naprawią.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Online
(03-01-2016, 19:34)zmora009 napisał(a): Ale latem i przy tem -5 nie ma problemu. Ale jutro pojade do gazownikow i sprawdze - zobaczymy co powiedza


Albo nie rozumiem, ale chyba latem temp nie spadały do -5 ?Biggrin

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości