Tarcze Rotinger nawiercane,nacinane wyszła lipa
Na pewno opona ma wpływ na hamowanie, ale obstawiam, że taka skoda ma opony typu CONTI/uniroyal/Goodyear czy coś w tym przedziale, a u mnie laufenn.. produkcja Indonezja.. także rączej opony działały na moją niekorzyść, co tym bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że tarcze hamują dobrze
Zobaczymy co odpisze producent. Póki co nie uśmiecha mi się wysyłanie im tarczy, bo auto musi jeździć.
Poniżej wyniki pomiarów laboratoryjnych dla współczynnika tarcia zwykłej i nawiercanej tarczy. Jak widać na wykresie praktycznie bez różnic, a nawet w przypadku zwykłej tarczy współczynnik tarcia rośnie (!) z drogą hamowania (chyba istotne na autostradzie w przypadku hamowania awaryjnego).
W mojej ocenie za 95% skuteczności/efektywności hamowania odpowiada opona. Tu współczynnik tarcia może zmieniać się od 0,2 do 1,3 w zależności od podłoża, temperatury, rodzaju mieszanki, wieku opony... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2019, 08:45 przez Przemek7.)
To by znaczyło, że Rotinger ma niestabilną jakość, raz jest ok, raz jest źle. Nigdy nie wiadomo co trafisz
W SII poprzednim zrobilem 60 000 km i nie wiem czy już zmienili czy dalej na nich jeździ
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Właśnie dzwonił do mnie Pan z Rotinger, po przejrzeniu zdjęć padła decyzja - tarcze idą na wymianę wyślą nowe, stare mam odesłać jak założę nowe. Najgorsze, że znowu koszty montażu trzeba ponieść..
Mają przebadać czemu aż tak popękały.
op
No cóż tobie wymienią a mi nie chcieli, cóż ich postępowanie jest tak wybiórcze jak jakość tych tarcz....
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości