Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Szarpie silnikiem przy 3000 obrotów


siwusek216
Zarejestrowani

Udać się do kogoś kto potrafi przeprowadzić diagnostykę i interpretować parametry pracy silnika a nie do posiadacza diagnoskopu który sprawdzi błędy. Nasze dalsze podpowiedzi to wróżenie z fusów.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(15-08-2020, 16:18)Luukas napisał(a): Witam. Co dalej robić ?
Napisz do @ michaldck on jest z KRK i ogarnie ci rozsadnego mechanika

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-08-2020, 17:25 przez pio555.)

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • Luukas
pawlosio
Zarejestrowani

Cewki można sprawdzać po kolei wyjmuje ja navuruchomionym silniku i obserwując czy zmienia się praca silnika...

Ja przyjrzalbym się czy wszystkie rurki i węże są szczelne..może gdzieś łapie lewe powietrze albo ma nieszczelność.. 

Później komp...I ktoś kto rozumie i umie wnioskować..

Odpowiedz
michaldck
Zarejestrowani

@ Luukas , poszło PW

napisane telefonem

Lubię mojego Scenica Biggrin
Wydrze wydrzę wydrze wydrze wydrze wydrzę.
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi michaldck za ten post post:
  • Luukas
Luukas
Zarejestrowani

op Witam przed udaniem się do mechanika chciałem sprawdzić jaki efekt dała operacja zamiana cewki i zaskoczenie . Pojawił się nowy błąd " Skontroluj regulator prędkości " samochód stracił moc i dziwnie pracował aż było słychać wydech - jak dziwnie pracuje . Po zatrzymaniu się i odpaleniu komunikat zniknął i samochód normalnie pracował . Zaznaczę że szarpanie silnikiem jakby ustało ale występowało już rzadziej. Co się może dziać ?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości