Szarpanie podczas jazdy. Błędy.
Tak czy owak nie ma dużo pracy żeby to sprawdzić a może być spory kłopot z głowy.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
op
Posprawdzane wszystkie przewody... Cala elektryka wszedzie jest ok. Wymieniony czujnik pedalu gazu bo to pokazywal clip. Przy okazji wymienilem ... Czujnik sprzegla bo mi reczny nie gral z puszczaniem sprzegla.
Auto nadal sie dusi. Wymienilismy lozysko i szczoty w alternatorze. Na szczescie w pore bo za chwile by moglo byc po alternatorze. Majster podjal decyzje... Spuszczamy paliwo... Wyciagamy pompe... Opilkow tyle ze glowa mala... Zobaczylem to i wyszedlem . Siedzielismy nad tym sceniciem 17 godzin... Rozeszlismy sie przy sobocie do domu... Teraz pytanie... Skad tam te opilki ?????????? Pompa padla i stad ? Podejrzewam ze poszlo na wtryski... Tyle ze jest zagwostka taka... Ze auta nie dymi . pali na zimnym i cieplym bez problemu. Ktos cos podpowie ? Jesli to by byla wina wtryskow ... Gdzie service ? Gdzie usterka wtryskow... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-05-2017, 16:34 przez Crysis.)
Coż... niestety ten typ tak ma.. wersje przedliftowe 1.5 dCi producenta Delphi generowaly opilki metalu i zalatwialy przy okazji wtryski...
Dopiero po lifcie Siemens produkowal pompy ktore sa ok i nic sie juz nie dzialo, pozniej na tej samej konstrukcji oparl sie juz Deplhi i oby producentow byly pompy ok. Ta wlasnie zla miala ten taki pająkowaty rozdzielacz paliwa - W tych pompach tak sie robi ze czesto w nich padaja wtryski bo sama pompa je uszkadza az do czasu kiedy sama wyzionie ducha...
op
I jest mozliwe ze to wtryski ?
Brak bledow na konsoli i w clipie odnosnie wtryskow... Ba brak jakiejkolwiek usterki zwiazanej z paliwem. Cisnieniem. Na luzie mozna go gazowac wszystko jest ok. Po wbiciu biegu nie mozna przekroczyc dwoch tysiecy obrotow po sie dusi. Nie kopci. Pali na cieplym i zimnym... Na strzała... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-05-2017, 17:23 przez Crysis.)
jesli na czas sie zrobi pompe to wtryski pozostana sprawne, ale zazwyczaj to efekt domina jest... Leci pompa i w nastepstwie wtryski. Czesto ludzie robia w kolko wtryski a pryczyna ich psucia sie jest pompa... Zeby bylo dobrze trzeba zrobic jedno i drugie.
Pompa generowala opilki z powodu niewlasciwych materialow uzytych w produkcji. To znana przypadlosc wczesnych 1.5 dCi. Niestety predzej czy pozniej kazdego to dopada w 1.5. Ale tylko w tych starszych rocznikach sprzed liftu, pozniej to poprawili i 1.5 juz byly calkiem ok. Takze jak juz masz opilki w pompie.. to lepiej to zrobic. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości