Hydrant
159
2
59
51
SC II ph I
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Warmia
Hydrant
Zarejestrowani
— 16-07-2018, 21:05
Ja mam DENSO i chyba jest O.K.
•
Roming
8,428
27
5208
5,710
INNY
2019
INNY
Tarnobrzeg
Roming
Zarejestrowani
— 17-07-2018, 04:27
Polecam orginały EYQUEM.
Mój były SC II 2.0 z NGK się gryzł a na EYQUEM-ach pracował idealnie.
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
To i ja podepne się do tematu. Scenic III 1,6 16 V bez LPG Jakie zaleca producent, na jakich jeździcie i czy irydowe faktycznie coś dają, czy to tylko strata kasy. Założyłem irydowe w Smarcie Forfour z silnikiem 1,3 i nie widzę różnicy porównując ze zwykłymi.
•
pio555
31,533
126
11259
3,072
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 17-07-2018, 07:37
(17-07-2018, 07:19)Grzegorz Łubieński napisał(a): Jakie zaleca producent, na jakich jeździcie i czy irydowe faktycznie coś dają, czy to tylko strata kasy Raczej nic nie daja ja zawsze jezdze na tych co zaleca producent
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
fannadil
556
1
70
234
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Warszawa
fannadil
Zarejestrowani
— 17-07-2018, 07:44
ja tak jak roming zmieniłem na EYQUEM i jest ok
•
woser
176
2
33
13
SC II ph II
2008
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Wrocław
woser
Zarejestrowani
— 17-07-2018, 07:52
Ja jezdzilem na irydówkach, ma to sens jak robisz sporo km i masz LPG, wtedy trzeba dosc czesto wymieniac zwykle swieczki a irydowki wytrzymuja zdecydowanie dluzej, a tak to EYQUEM albo NGK, na denso sie niestety sparzyłem i to 2krotnie...
CLIP - USUWANIE BLEDÓW/ADAPTACJE/DORABIANIE/NAPRAWA KART + MONTAZ WYPOSAZENIA DODATKOWEGO (Tempomaty itp) + STROJENIE REGULACJA LPGTECH/STAG
CHIPTUING - 2.0T Scenic/Megane II
•
pio555
31,533
126
11259
3,072
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 17-07-2018, 09:03
Ja na Denso też miałem problemy w SC II a z NGK nigdy.
Nie zgodzę się że na LPG trzeba częściej wymieniać.....choć ja zawsze świece wymieniam co drugą wymianę oleju czyli co ok 30 tyś.....
W Clio wymieniam co 10-12 tyś czyli co ok rok
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
Czyli nie kombinuję i dziś jadę po oryginały od żabojadow
Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
Kupione
Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
anusia149
799
0
30
215
SC II ph I
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Brodła
•
|