Światła DRL w kierunkowskazach w Scenicu I PH II
Bodo, ale piszesz o takiej przeróbce, czy o fabrycznych tak działających?
taka zarowka jest o tyle widoczna, ze w rutynowej kontroli jak dasz kierunek aby zjechac na miejsce wyznaczone przez policje do zatrzymania sie, to policjant zobaczy, ze cos jest nie tak z tym swiatlem, bo zadne auta z takich rocznikow tego nie mialy i nie trzeba wielkiej inteligencji zeby wladowac mandat za to od razu.
op
(09-05-2017, 11:36)Patrys4891 napisał(a): Bodo, ale piszesz o takiej przeróbce, czy o fabrycznych tak działających? Tak , o fabrycznych . Już wcześniej o tym wspominałem . Coś takiego : https://www.olx.pl/oferta/swiatla-do-jaz...27e3e0904a U nas coś takiego można kupić za 120 - 150zł . W sklepach chińskich za ok. 50 -80zł . Ale obawiam się tego : a Większość tego typu filmów była robiona gdy było ciemno na dworze . Tutaj jest przykład jak to wygląda w dzień . Albo taki film ? Albo rzeczywiście są tak słabo widoczne w dzień ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2017, 15:53 przez bodo.)
Za nie właściwe światła, brak homologacji, jest mandat od 20 do 500zl oraz policjant może zabrać Ci dowód rejestracyjny co skutkuje przejściem przeglądu czyli niecałe 100zl. Czy warto? Sam sobie odpowiedz. Jak muszisz mieć ledy do jazdy dziennej to kup DRL z homologacją. SC I to nie miss piękności wśród MPV i nie przejmował bym się wyglądem.
SCII PHII 1.6 16V ASB DP0 + LPG
SCI PH II Privilege 1.6 16V ASB DP0 + LPG
op
Znalazłem w internecie te światła za 130 zł + 8 zł wysyłka . Wydaje mi się że jest to najtańsza oferta ? Z początku myślałem o kupnie tych w kierunkowskazach . Ale nie ma co ryzykować ! Przy okazji zapytam . Gdzie się podpiąć z "+" w skrzynce w komorze silnika by było za stacyjką ? Już o to pytałem wcześniej . Ale odpowiedzi nie dostałem . Czy można się podpiąć pod przekażnik pompy paliwa ( nr. 13 ) ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-05-2017, 08:47 przez bodo.)
op
W Scenicu I PH II to co widać na zdjęciu wszędzie jest napięcie przed stacyjką . Jedynie przekaźnik pompy i bezpiecznik od ESP ( nr. 12 ) mają napięcie za stacyjką . Jest jeszcze pod spodem duża złączka z kablami . Chodzi mi o to aby po podpięciu się do kabla nie zakłócało to pracy czegoś co jest zasilane z tego kabla . Sugerowane jest podpięcie się pod zasilanie zapalniczki albo radia . Tylko ze jedno i drugie jest wewnątrz samochodu a nie w komorze silnika .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-05-2017, 09:14 przez bodo.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości