Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Stuki w przednim zawieszeniu


jarpen
Zarejestrowani

op No i pierwsza zagwozdka w renacie.. po przejechaniu kilkunastu kilometrów na dołkach i nierównościach słychać stukot, a podczas gdy np zjezdzamz górki i hamuję to czuc wyraźne drgania na kierownicy.  Na plaskim tego nie czuć. 
Byłem na SKP ale oczywiscie nic nie znaleźli

Nadzieja nie oznacza że wszystko skończy się dobrze, ale że wszystko co cię spotyka ma sens.
Odpowiedz
mariusz#
Zarejestrowani

na sam początek sworznie wahacza.

Odpowiedz
jarpen
Zarejestrowani

op Bylem na stacji i sprawdzał.. nic nie znalazł.. a jak ew samemu to sprawdzic?

Nadzieja nie oznacza że wszystko skończy się dobrze, ale że wszystko co cię spotyka ma sens.
Odpowiedz
krosser
Zarejestrowani

Jarek sprawdz sprezyny czy nie są pęknięte

Cheers  
Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

Stuki może wywoływać wiele rzeczy.
Zaczął bym sprawdzanie od sworzni wahaczy, silentblocków, łączniki stabilizatora, potem końcówki drążków, drążki kierownicze.
W mojej historii miałem dwa razy stuki w zawieszeniu, których nie mogli zlokalizować. Raz okazało się żę to łącznik stabilizatora, drugi przypadek to padająca maglownica.

Thumbup
Odpowiedz
Mitass999
Zarejestrowani

Niech sprawdzą ci tuleje sanek

Odpowiedz
bossky
Zarejestrowani

(08-02-2018, 10:36)Patrys4891 napisał(a): Stuki może wywoływać wiele rzeczy.
Zaczął bym sprawdzanie od sworzni wahaczy, silentblocków, łączniki stabilizatora, potem końcówki drążków, drążki kierownicze.
W mojej historii miałem dwa razy stuki w zawieszeniu, których nie mogli zlokalizować. Raz okazało się żę to łącznik stabilizatora, drugi przypadek to padająca maglownica.

A trzeci którego nie widzą to poduchy i łozyska mcPersona... A te w Scenicach nie słyną z przesadnej wytrzymałości.. O nich na pewno warto tu pomyśleć..Przerabiałem..

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości