rogerek20
43
0
3
17
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
LUBLIN
op
Hejka
historia ciekawa, podczas jazdy z małą prędkością po nierównościach słychać głośne metaliczne stuki, byłem na diagnostyce, Pan na szarpakach powiedział że wszystko ładnie wygląda i można śmigać, poleciałem do Chorwacji i z powrotem (3449 km) a stuka chyba coraz głośniej,jazda taka sobie bo powyżej 110 km/h bicie na kierownicy bardzo solidne, chwile myślałem że źle mi wyważyli koła bo robiłem przed wyjazdem, ale może to ma z tymi hałasami związek?? moja myśl to łącznik stabilizatora, może ktoś ma jakiś pomysł?
Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2020, 17:39 przez rogerek20.)
Lepus
1,430
7
370
281
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Przemyśl
Lepus
Zarejestrowani
— 23-07-2020, 18:18
Auto na podnośnik i łomikiem posprawdzać. Szarpaki nie wszystko pokażą... Przy okazji sprawdzisz półosie i łożyska kół.
Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 24-07-2020, 03:36
Zobacz czy w potrzybiu Ci nic nie lata, albo sprężyna w kielichu kawałek ułamany się tlucze
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
rogerek20
43
0
3
17
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
LUBLIN
op
hej, byłem na szarpakach, byłem w serwisie i nic, dziś pooglądałem wszystko i znalazłem luźną śrubę, przedstawiam foto, jak dla mnie łączenie nadwozia z podwoziem, śruba ma uszkodzony gwint, przy próbie dokręcenia jest opór i później przeskakuje, podejrzewam że to jest powód stuków, rezonuję po całej podłodze pod nogami kierowcy. Miał ktoś taki przypadek w scenicu??
Załączone pliki
Miniatury
•
szymin89
419
1
85
43
SC III ph I
2009
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Berlin/Augustów
szymin89
Zarejestrowani
— 18-08-2020, 04:32
No to nieźle. Wykręcałeś tą śrubę żeby zobaczyć w jakim stanie jest gwint? Może tylko tą śrubę trzeba wymienić.
•
rogerek20
43
0
3
17
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
LUBLIN
op
Jak na zdjęciach wyżej,powodem była zerwana śruba - mocowanie sanek i to tłukło na dziurach, na warsztacie wymienili, teraz już brak stuków na nierównościach, temat do zamknięcia, dzięki za pomoc i sugestie. Pozdrawiam
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 23-08-2020, 10:26
(22-08-2020, 11:42)rogerek20 napisał(a): Jak na zdjęciach wyżej,powodem była zerwana śruba - mocowanie sanek i to tłukło na dziurach, na warsztacie wymienili, teraz już brak stuków na nierównościach.
Klasyka, choć głównie w ScII.
Zazwyczaj objaw występuje w samochodach, w których stosunkowo niedawno demontowano skrzynię biegów (choćby celem wymiany sprzęgła).
Mechanicy idą nieco "na skróty", a luźne śruby sanek to efekt ich starań (starań, aby się nie narobić).
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• Daniel Rachwał
filozof
5,202
19
1614
1,922
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 24-08-2020, 19:58
@ ko-ma masz na myśli, że nie dokręcają, czy nie odkręcają do wyciągnięcia skrzyni i dlatego się rewie?
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
|