Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Stukanie silnika i kiepsko zapala


krzysztofdragon
Zarejestrowani

Witam! 
Proszę o pomoc w diagnozie! 
W linkach poniżej znajdują się filmiki przedstawiające problem!
https://www.youtube.com/watch?v=S51zNjbYbD4
https://www.youtube.com/watch?v=ON1ASzlnDsk
Szukałem i jak najbardziej znalazłem podobne przypadki, ale nie we wszystkim zgrywają się one z moim!

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-04-2017, 15:45 przez krzysztofdragon.)

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Nie odpalaj go ! Brzmi jak obrócona panewka. Każda chwila odpalania pogarsza Ci jego stan.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

dokładnie bo zajedziesz wał
a moze jeszcze odratujesz wiec 1000 w kieszeni zostanie

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Aż silnik ,, lata,,.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
krzysztofdragon
Zarejestrowani

Dzięki za zainteresowanie. Ale czy jeśli panewka jest obrócona to czy przy dodawaniu gazu jest mniej słychać. Z tego co wiem powinno ją być słychać nawet jak się doda gazu. Jeśli chodzi o takie trzęsienie silnika na filmiku to w realu tak to nie wygląda. to aparat tak nagrał dziwnie. ;)

Wiem, że zabrzmi to jak bym się łudził, ale czy ten dźwięk nie przypomina luźnego koła pasowego. Dźwięk ewidentnie wydobywa się z tego rejonu. Na filmie dokładnie nie widać, jak koło pasowe bije wraz z rolką napinającą. Kółko od alternatora kręci się stabilnie wraz z kołem od klimatyzacji.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-04-2017, 09:21 przez krzysztofdragon.)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

zdejmij pasek osprzętu i koło pasowe i dopal zobaczysz czy ucichło.....

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • krzysztofdragon
haszczurur
Zarejestrowani

Z tym, że po odkręceniu koła pasowego musisz przykręcić koło zębate wału. Użyj do tego tej samej śruby którym przykręcone jest koło pasowe.

Odpowiedz
krzysztofdragon
Zarejestrowani

Witam! Ale jak zdejmę pasek to teoretycznie nie powinno (jeśli to jest przyczyną) być nic słychać, bez odkręcania koła pasowego??

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Tak ale na 99% to nic z osprzętu .
Zrób tak jak piszę haszczur A się przekonasz

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(03-04-2017, 12:29)krzysztofdragon napisał(a): Witam! Ale jak zdejmę pasek to teoretycznie nie powinno (jeśli to jest przyczyną) być nic słychać, bez odkręcania koła pasowego??

Niby tak ale po zdjęciu paska osprzętu jak nie zdejmiesz koła pasowego to ono będzie się kręciło a co za tym idzie może wydawać jakieś dźwięki.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości