Piter 1981
3
0
0
0
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Berlin
op
Silnik 2.0 moc 136 rok 2007 Od tygodnia przy ruszania na zimnym silniku słychać stukot dochodzący z prawej przedniej strony. Przy ciepłym silniku wszystko zanika. Proszę o pomoc co może być przyczyną, z góry dziękuje wszystkim za pomoc.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-10-2016, 19:32 przez pio555.)
•
spadochronek
76
0
6
8
SC II ph II
2006
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Siedlce
•
ko-ma
9,676
28
1668
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 02-10-2016, 20:15
Pytanie pomocnicze : Czy jest to jedno stuknięcie (punkty mocowania wahacza) czy seria stuknięć ( łożysko podporowe półosi) ?
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Piter 1981
3
0
0
0
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Berlin
•
ko-ma
9,676
28
1668
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 03-10-2016, 13:50
Ja zacząłbym od sprawdzenia wahacza
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 03-10-2016, 18:00
(03-10-2016, 13:50)ko-ma napisał(a): Ja zacząłbym od sprawdzenia wahacza Tylko dlaczego nie występuje na ciepłym silniku?
•
ko-ma
9,676
28
1668
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 03-10-2016, 18:16
(03-10-2016, 18:00)funkoval napisał(a): Tylko dlaczego nie występuje na ciepłym silniku? OK, niech nie sprawdza wahacza (spotkałem się z takim objawem nie raz, w pewnej Skodzie wahacz prawie wypadł z tylnego wspornika).
Niech człowiek skupi się na np. poduszkach silnika (co jest także prawdopodobną przyczyną) i jeździ ryzykując życiem.
mając do sprawdzenia i rozważenia kilka przyczyn zawsze (może dlatego, że z natury jestem fatalistą) zaczynam od potencjalnej przyczyny niosącej największe ryzyko bezpieczeństwa czy zniszczeń. jak ją wyeliminuję, szukam dalej.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
funkoval
14,278
42
2123
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 03-10-2016, 18:57
(03-10-2016, 18:16)ko-ma napisał(a): (03-10-2016, 18:00)funkoval napisał(a): Tylko dlaczego nie występuje na ciepłym silniku? OK, niech nie sprawdza wahacza (spotkałem się z takim objawem nie raz, w pewnej Skodzie wahacz prawie wypadł z tylnego wspornika). Nie neguję wiedzy/doświadczenia, tylko zastanawiam się, czy wahacz może dawać zróżnicowane objawy w zależności od tego, czy silnik zimny czy nagrzany.
•
Gostom
678
1
217
175
SC II ph I
2005
1.6 i 16V 113 KM 2006 -
Gdynia
Gostom
Zarejestrowani
— 03-10-2016, 22:00
Ja mam automat i przy każdym ruszaniu (na zimnym głośniej) mam jeden pojedynczy stuk o tyle wyczuwalny, że nawet na pedale gazu czuję. Co ciekawe odbywa się on dopiero po przekroczeniu pewnej prędkości (5-6km/h)
Mobilnie ;)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-10-2016, 22:01 przez Gostom.)
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
Online
— 03-10-2016, 22:11
To o czym mowisz Gostom, to jest autotest systemu ABS.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to A2-eR11 for this post
• Gostom
|