Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Stop start do kontroli, skontroluj samochód, klucz na żółto się świeci


Faustus
Zarejestrowani

(19-06-2021, 07:08)andrzejwa napisał(a): W module odłączania akumulatora w jego dolnej części nad wtyczką z jednym kabelkiem pod gumową osłonką jest bezpiecznik 5 A. Przy jego uszkodzeniu pojawia się komunikat S&S do kontroli.

Podeślij jakieś foto, gdzie to jest. Jutro może to znajdę, ale teraz, po ciemku nie i wolałbym mieć pewność, a nie szukać "po omacku".

(19-06-2021, 13:30)marer napisał(a): Oczywiście wina była bezpiecznika.
Trudno było go wymienić?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-01-2022, 21:32 przez Faustus.)

Był: Peugeot 306 SL 1.4 75 KM 1995 r., 2xThalia Expression 1.4 75 KM ph I 2001 r. i ph II 2003 r., Scenic I ph II Expression 1.9 dCi 102 KM 200 Nm 2003 r., Scenic II ph II Latitude 1.5 dCi 106 KM 240 Nm 2009 r.
Jest: Scenic III ph II Bose Energy Edition 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2013 r. Biggrin, Kadjar Intens EDC FL 1.33 140 KM 2019 r.

Odpowiedz
marer
Zarejestrowani

op Trudno nie było 10 minut roboty

Odpowiedz
PITKL
Zarejestrowani

Dzień dobry,
Mam taki sam komunikat S&C do kontroli pomimo, że wymieniłem akumulator. Silnik 1.6 dCi Scenic Grand. Mam prośbę o zdjęcie i pomoc gdzie jest ten bezpiecznik, który bym sprawdził(wymienił).
Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Piotr

Odpowiedz
marer
Zarejestrowani

op Witam

Bezpiecznik jest na plastikowej skrzynce akumulatora od strony szyby

Załączone pliki

Miniatury
   

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi marer za ten post post:
  • PITKL
PITKL
Zarejestrowani

(23-03-2022, 09:48)marer napisał(a): Witam

Bezpiecznik jest na plastikowej skrzynce akumulatora od strony szyby

Dziękuję bardzo.
Mam jeszcze zapytanie:
Czy trzeba by ten moduł zdemontować, aby się tam do bezpiecznika dostać?

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Pierw go zlokalizuj zaraz za akumulatorem i jest z lewej strony. Dostęp ciężki ale możliwe dasz radę.

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Foty zapożyczone z forum Megane
[Obrazek: ead9dd29f3eae6b79f0312e7432f8eef.jpg][Obrazek: d4ef186312e28a53cd8a9944fb63641b.jpg][Obrazek: 8a4bcb751bdabbbeb34394bb3c1f80ee.jpg]

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-03-2022, 14:02 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • PITKL
scrabi
Zarejestrowani

Niczym się nie przejmuj... Pojeździj trochę, akunsie doładuje i komunikat zniknie..

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • PITKL
lseremak
Zarejestrowani

(23-03-2022, 10:18)PITKL napisał(a):
(23-03-2022, 09:48)marer napisał(a): Witam

Bezpiecznik jest na plastikowej skrzynce akumulatora od strony szyby

Dziękuję bardzo.
Mam jeszcze zapytanie:
Czy trzeba by ten moduł zdemontować, aby się tam do bezpiecznika dostać?


Cześć, ostatnio wymieniałem ten bezpiecznik. Nie wyjmowane obudowy akumulatora. Musiałem rozpiąć ten moduł. Trochę gimnastyki, ale da się to wyciągnąć bo bezpiecznik niestety jest od spodu tego modułu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
PITKL
Zarejestrowani

Witam,
Wymieniłem bezpiecznik. Komunikat s&s do kontroli zniknął. był spalony. Wprawdzie mi zeszło dłużej 10 minut jak na pierwszy raz ale udało się. Jedynie komunikat o potwierdzeniu, że jest to nowy akumulator trzeba było potwierdzić oraz parę ustawień zmienić oraz język z francuskiego na polski.
Bardzo Panu dziękuję za wyjaśnienie i pomoc.
Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Miłego dnia.
Pozdrawiam

Piotr Klamka

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi PITKL za ten post post:
  • Mati
Faustus
Zarejestrowani

U mnie z kolei bezpiecznik był sprawny, ale pomogło totalne odłączenie akumulatora. Później potwierdzenie, że to nowy akku i po sprawie. Objawy ustąpiły. A akku jest w miarę świeży, bo ma trochę ponad rok i jest to ta sama czarna Varta co fabryczny egzemplarz.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2022, 13:43 przez Faustus.)

Był: Peugeot 306 SL 1.4 75 KM 1995 r., 2xThalia Expression 1.4 75 KM ph I 2001 r. i ph II 2003 r., Scenic I ph II Expression 1.9 dCi 102 KM 200 Nm 2003 r., Scenic II ph II Latitude 1.5 dCi 106 KM 240 Nm 2009 r.
Jest: Scenic III ph II Bose Energy Edition 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2013 r. Biggrin, Kadjar Intens EDC FL 1.33 140 KM 2019 r.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Faustus za ten post post:
  • PITKL




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości