op
Witajcie,
rzadko się udzielam ale często czytam.
Dotychczas z moim Grandem nie miałem problemów.
Ostatnio zaczął chodzić na 3 garach, pierwsza myśl jak to w Renault cewka, po wymianie cewki dalej to samo, bład wypadanie zapłonu na dwójce.
Diagnoza wtryskiwacza, cały zalany, wymiana wtryskiwacza na sprawny, test po odpaleniu wszystko OK jak silnik złapie temperaturę znowu wypadanie zapłonu na dwójce.
Teraz podejrzanym jest sterownik ten podobno niezawodny V40, wyczytałem tu, że lejący wtryskiwacz może doprowadzić do jego uszkodzenia.
Jest może ktoś ze śląska z silnikiem 1.4 Tce żeby podłączyć mój sterownik do jego silnika i sprawdzić czy faktycznie sterownik jest uszkodzony?
rzadko się udzielam ale często czytam.
Dotychczas z moim Grandem nie miałem problemów.
Ostatnio zaczął chodzić na 3 garach, pierwsza myśl jak to w Renault cewka, po wymianie cewki dalej to samo, bład wypadanie zapłonu na dwójce.
Diagnoza wtryskiwacza, cały zalany, wymiana wtryskiwacza na sprawny, test po odpaleniu wszystko OK jak silnik złapie temperaturę znowu wypadanie zapłonu na dwójce.
Teraz podejrzanym jest sterownik ten podobno niezawodny V40, wyczytałem tu, że lejący wtryskiwacz może doprowadzić do jego uszkodzenia.
Jest może ktoś ze śląska z silnikiem 1.4 Tce żeby podłączyć mój sterownik do jego silnika i sprawdzić czy faktycznie sterownik jest uszkodzony?