showtits
79
0
4
15
SC I ph I
1998
1.6 i 90KM, 1996-1999
Wrocław
showtits
Zarejestrowani
— 21-02-2017, 21:58
op
Czy ktoś z was posiada ten silnik z gazem ?
Zatankowalem w niedzielę do pełna butle ( 36 l) ,zrobiłem 150 i została mi ostatnia kreska z 4,to raczej nie jest normalne i teraz nie wiem czy ty wina wskaźnika czy z gazem jest coś nie tak.
Macie pomysły?
Wysłano z Samsung Galaxy S7 EDGE
•
pio555
31,228
124
11076
3,024
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 21-02-2017, 22:12
nie patrz na wskazniki gazu
spalanie sprawdz z dystrybutora
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pio555 for this post
• showtits
showtits
79
0
4
15
SC I ph I
1998
1.6 i 90KM, 1996-1999
Wrocław
showtits
Zarejestrowani
— 21-02-2017, 22:40
op
No ale to trochę nie zbyt bezpieczne dla swierzaka z samochodem z lpg.
Odróżnie to jakoś jak się gaz skończy?
Wysłano z Samsung Galaxy S7 EDGE
•
Markus
7,966
32
5540
3,148
SC II ph II
2008
1.9 dCi 130KM, 2003-2009
Toszek
Markus
Zarejestrowani
— 21-02-2017, 22:53
Jak braknie gazu będzie migała dioda i zapika kilka razy brzęczyk z lpg.
Stan lpg możesz też sprawdzić w butli. Zdejmij dekiel i zobacz w jakiej pozycji jest wskazówka.
A najprościej tak jak napisał pio555, dotankuj
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Markus za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Markus for this post
• showtits
willi35
30
0
10
3
SC I ph II
2003
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Stargard
willi35
Zarejestrowani
— 21-02-2017, 23:32
Mój pali 10 nie mniej i raczej nie więcej i myślę że takie spalanie jest odpowiednie dla kieszeni i dla silnika. Mam zbiornik 52l wchodzi ok 45l. I na tym robię 450km. Przy LPG nie patrzy się raczej na wskaźnik poziomu gazu a na "mały" przebieg. Po tankowaniu LPG zresetuj przebieg dzienny i jeździj do końca powinno samo przełączyć na PB jak gaz się skończy. Jeżeli będziesz miał benzynę w baku nic złego się nie stanie.
behemot510
38
0
15
12
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Lublin
(21-02-2017, 22:40)showtits napisał(a): No ale to trochę nie zbyt bezpieczne dla swierzaka z samochodem z lpg.
Hehe. Pamiętam te emocje kiedy sam zaczynałem przygodę z LPG
Dbaj o to, żeby zawsze mieć w baku trochę benzyny nawet jak jeździsz na gazie. Po uruchomieniu silnik przez chwilę pracuje właśnie na benzynie dopóki trochę się nie zagrzeje. Jeśli podczas jazdy gaz Ci się skończy to instalacja zapiszczy kilka razy i również przełączy na benzynę. Będziesz miał wtedy czas żeby spokojnie dojechać do stacji. Jeśli wszystko jest sprawne to nawet tego nie odczujesz na którym paliwie jedziesz.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2017, 23:43 przez behemot510.)
paker228
3,107
31
3204
4,503
INNY
2003
INNY
Zamość
paker228
Zarejestrowani
— 22-02-2017, 05:37
popieram przedmówców. Wskaźnik jest jedynie orientacyjnym punktem odniesienia, a jak jeszcze jest źle skalibrowany to nie masz co na niego patrzeć.
Po 2-3 tankowaniach sam będziesz wiedział ile mniej więcej km robisz na pełnym baku i po liczniku kilometrów bedziesz wiedział ze zbliża Ci się tankowanie.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi paker228 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to paker228 for this post
• showtits
showtits
79
0
4
15
SC I ph I
1998
1.6 i 90KM, 1996-1999
Wrocław
showtits
Zarejestrowani
— 22-02-2017, 06:11
op
Czyli nie ma sensu jechać z tym do gazownika ?
No chyba że się okaże że faktycznie tyle pali no to wtedy koniecznie serwis lpg.
To moje pierwsze auto z lpg kupione do pracy w stanie powiedzmy dostatecznym ale mechanicznie 4+ i tak mi się te leciwe ( w porównaniu do mojej astry poprzedniej) spodobało,że nie chcę mi się z niego wysiadac :-D
Wysłano z Samsung Galaxy S7 EDGE
•
willi35
30
0
10
3
SC I ph II
2003
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Stargard
willi35
Zarejestrowani
— 22-02-2017, 07:33
(22-02-2017, 06:11)showtits napisał(a): Czyli nie ma sensu jechać z tym do gazownika ?
No chyba że się okaże że faktycznie tyle pali no to wtedy koniecznie serwis lpg. Nie ma sensu do gazownika. Auto kupiłeś z taka instalacja więc 2-3 tankowania do pełna LPG nic nie zrobi, a Ty będziesz już wiedział co dalej
•
ko-ma
9,595
28
1626
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 22-02-2017, 08:51
Jaki masz sterownik wtrysku gazu?
Większość wskaźników diodowych zintegrowanych z przełącznikiem trybu pracy można skalibrować z poziomu oprogramowania sterownika. Może po prostu tego nie wykonano, albo wykonano wadliwie?
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• showtits
|