op
Problem rozwiązany.
Winny falowania obrotów na biegu jałowym lub przygadania silnika okazał się alternator.
Niestety nie mogłem wymienić samego regulatora napięcia ( alternator jest po regeneracji i posiada 12 miesięczna gwarancję) stąd zdecydowane się na zakup używanego i podmiane.
Teraz pozostaje mi tylko znów podmienić alternatory i zaprowadzić auto na gwarancję.
Jeśli chodz o demontaż alternatory to faktycznie jest przy tym sporo zabawy. Pas przedni niestety utrodnia wyjście alternatira do góry. Osobiście zdmontowałem lewa przednią lampę, co pozwoliło mi delikatnie naciągnąć pas przedni i wyjąć alternator. Operacje najlepiej wykonać w dwie osoby. Jedna naciaga pas, droga wyciąga alternator.
Z góry dziękuję za wszytkie odpowiedzi.
Temat uważam za zamknięty.
Pozdrawiam
Winny falowania obrotów na biegu jałowym lub przygadania silnika okazał się alternator.
Niestety nie mogłem wymienić samego regulatora napięcia ( alternator jest po regeneracji i posiada 12 miesięczna gwarancję) stąd zdecydowane się na zakup używanego i podmiane.
Teraz pozostaje mi tylko znów podmienić alternatory i zaprowadzić auto na gwarancję.
Jeśli chodz o demontaż alternatory to faktycznie jest przy tym sporo zabawy. Pas przedni niestety utrodnia wyjście alternatira do góry. Osobiście zdmontowałem lewa przednią lampę, co pozwoliło mi delikatnie naciągnąć pas przedni i wyjąć alternator. Operacje najlepiej wykonać w dwie osoby. Jedna naciaga pas, droga wyciąga alternator.
Z góry dziękuję za wszytkie odpowiedzi.
Temat uważam za zamknięty.
Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-11-2018, 06:48 przez Robert18.)