Binio
1,681
9
319
662
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
Binio
Zarejestrowani
— 31-05-2022, 13:44
op
Cześć,
Scenic lift 1,6 2003 rok beznzyna/gaz
Diagnostyki, przestawianie mieszanek na gazie, nowe przyuczanie, czyszczone przepustnice i kolektory, wymieniona sonda (nie wiem czy to znaczenie)
Niezależnie od paliwa auto traci obroty przy hamowaniu, czasem co skrzyżowanie a czasem wcale, tylko ładnie utrzymuje podwyższone. Zaczyna się robić ciepło i temat się nasila ze względu na klimę.
Ratujcie proszę, bo wydaje mi się że odwiedziłem już wszystkich specjalistów w Łodzi i wszyscy oni już nie wiedzą co można jeszcze zrobić
•
filozof
5,213
19
1625
1,926
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 31-05-2022, 13:46
Dziurawe wspomaganie?
Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
Gieno555
952
-1
100
138
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Tarnów
Gieno555
Zarejestrowani
— 31-05-2022, 14:47
Uszczelka pod głowicą sprawdzana?
•
Binio
1,681
9
319
662
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
Binio
Zarejestrowani
— 02-06-2022, 09:40
op
(31-05-2022, 13:46)filozof napisał(a): Dziurawe wspomaganie?
Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
Wspomaganie w sensie kierownicy? Zdarzyło mi się wlać trochę płynu do układu, pociła się też ta nakrętka która jest widoczna po lewej, teraz doszczelniona ale nie widzę poprawy za bardzo
(31-05-2022, 14:47)Gieno555 napisał(a): Uszczelka pod głowicą sprawdzana?
Zwyczajnie sprawdzenie takie po "domowemu" wystarczy?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-06-2022, 09:41 przez Binio.)
•
wędkarz
1,207
7
569
671
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Rokitnica
wędkarz
Zarejestrowani
— 02-06-2022, 09:47
(31-05-2022, 13:44)Binio napisał(a): Cześć,
Scenic lift 1,6 2003 rok beznzyna/gaz
Diagnostyki, przestawianie mieszanek na gazie, nowe przyuczanie, czyszczone przepustnice i kolektory, wymieniona sonda (nie wiem czy to znaczenie)
Niezależnie od paliwa auto traci obroty przy hamowaniu, czasem co skrzyżowanie a czasem wcale, tylko ładnie utrzymuje podwyższone. Zaczyna się robić ciepło i temat się nasila ze względu na klimę.
Ratujcie proszę, bo wydaje mi się że odwiedziłem już wszystkich specjalistów w Łodzi i wszyscy oni już nie wiedzą co można jeszcze zrobić
Przy hamowaniu silnik się wychyla i może na wężu masz nieszczelność...spróbuj na postoju silnik ''przekręcić" w jedną i drugą i zobacz czy wtedy obroty się ruszą.
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
•
Binio
1,681
9
319
662
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
Binio
Zarejestrowani
— 02-06-2022, 09:51
op
(02-06-2022, 09:47)wędkarz napisał(a): (31-05-2022, 13:44)Binio napisał(a): Cześć,
Scenic lift 1,6 2003 rok beznzyna/gaz
Diagnostyki, przestawianie mieszanek na gazie, nowe przyuczanie, czyszczone przepustnice i kolektory, wymieniona sonda (nie wiem czy to znaczenie)
Niezależnie od paliwa auto traci obroty przy hamowaniu, czasem co skrzyżowanie a czasem wcale, tylko ładnie utrzymuje podwyższone. Zaczyna się robić ciepło i temat się nasila ze względu na klimę.
Ratujcie proszę, bo wydaje mi się że odwiedziłem już wszystkich specjalistów w Łodzi i wszyscy oni już nie wiedzą co można jeszcze zrobić
Przy hamowaniu silnik się wychyla i może na wężu masz nieszczelność...spróbuj na postoju silnik ''przekręcić" w jedną i drugą i zobacz czy wtedy obroty się ruszą. No właśnie tutaj tez mech i ja zauważyliśmy że obroty nie rosną zbyt szybko, tylko jakby reakcja na obciążenie była opóźniona. Po jakim czasie auto ma podnieść obroty? Jakiego rzędu wyciek ma to być przypuszczalnie?
•
wędkarz
1,207
7
569
671
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Rokitnica
wędkarz
Zarejestrowani
— 02-06-2022, 10:35
(02-06-2022, 10:05)wędkarz napisał(a): No właśnie tutaj tez mech i ja zauważyliśmy że obroty nie rosną zbyt szybko, tylko jakby reakcja na obciążenie była opóźniona. Po jakim czasie auto ma podnieść obroty? Jakiego rzędu wyciek ma to być przypuszczalnie?
Miałem kiedyś podobny przypadek w polo - tam wyczyściłem przepustnicę oraz udrożniłem odmę która była zapchana smalcem. Która z tych czynności pomogła nie wiem. Ale zaczęło działać.
Spróbuj nim zabujać na postoju (można nawet odkręcić dolną poduchę żeby było łatwiej). Wyeliminujesz najwyżej opcje nieszczelności/słabego połączeniu którejś z kostek.
A jak dojeżdzasz - obroty są za niskie. A jak już staniesz?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-06-2022, 10:35 przez wędkarz.)
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
•
Binio
1,681
9
319
662
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
Binio
Zarejestrowani
— 02-06-2022, 11:31
op
(02-06-2022, 10:35)wędkarz napisał(a): (02-06-2022, 10:05)wędkarz napisał(a): No właśnie tutaj tez mech i ja zauważyliśmy że obroty nie rosną zbyt szybko, tylko jakby reakcja na obciążenie była opóźniona. Po jakim czasie auto ma podnieść obroty? Jakiego rzędu wyciek ma to być przypuszczalnie?
Miałem kiedyś podobny przypadek w polo - tam wyczyściłem przepustnicę oraz udrożniłem odmę która była zapchana smalcem. Która z tych czynności pomogła nie wiem. Ale zaczęło działać.
Spróbuj nim zabujać na postoju (można nawet odkręcić dolną poduchę żeby było łatwiej). Wyeliminujesz najwyżej opcje nieszczelności/słabego połączeniu którejś z kostek.
A jak dojeżdzasz - obroty są za niskie. A jak już staniesz?
jak już stanę to jeśli tylko nie zgaśnie, powoli wchodzą wyżej, do normy
•
wędkarz
1,207
7
569
671
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Rokitnica
wędkarz
Zarejestrowani
— 02-06-2022, 11:37
(02-06-2022, 11:31)Binio napisał(a): (02-06-2022, 10:35)wędkarz napisał(a): (02-06-2022, 10:05)wędkarz napisał(a): No właśnie tutaj tez mech i ja zauważyliśmy że obroty nie rosną zbyt szybko, tylko jakby reakcja na obciążenie była opóźniona. Po jakim czasie auto ma podnieść obroty? Jakiego rzędu wyciek ma to być przypuszczalnie?
Miałem kiedyś podobny przypadek w polo - tam wyczyściłem przepustnicę oraz udrożniłem odmę która była zapchana smalcem. Która z tych czynności pomogła nie wiem. Ale zaczęło działać.
Spróbuj nim zabujać na postoju (można nawet odkręcić dolną poduchę żeby było łatwiej). Wyeliminujesz najwyżej opcje nieszczelności/słabego połączeniu którejś z kostek.
A jak dojeżdzasz - obroty są za niskie. A jak już staniesz?
jak już stanę to jeśli tylko nie zgaśnie, powoli wchodzą wyżej, do normy
I wtedy możesz wciskać hamulec, przygazowywać i wszystko działa prawidłowo?
Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km
•
Binio
1,681
9
319
662
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
Binio
Zarejestrowani
— 02-06-2022, 11:42
op
(02-06-2022, 11:37)wędkarz napisał(a): (02-06-2022, 11:31)Binio napisał(a): (02-06-2022, 10:35)wędkarz napisał(a): (02-06-2022, 10:05)wędkarz napisał(a): No właśnie tutaj tez mech i ja zauważyliśmy że obroty nie rosną zbyt szybko, tylko jakby reakcja na obciążenie była opóźniona. Po jakim czasie auto ma podnieść obroty? Jakiego rzędu wyciek ma to być przypuszczalnie?
Miałem kiedyś podobny przypadek w polo - tam wyczyściłem przepustnicę oraz udrożniłem odmę która była zapchana smalcem. Która z tych czynności pomogła nie wiem. Ale zaczęło działać.
Spróbuj nim zabujać na postoju (można nawet odkręcić dolną poduchę żeby było łatwiej). Wyeliminujesz najwyżej opcje nieszczelności/słabego połączeniu którejś z kostek.
A jak dojeżdzasz - obroty są za niskie. A jak już staniesz?
jak już stanę to jeśli tylko nie zgaśnie, powoli wchodzą wyżej, do normy
I wtedy możesz wciskać hamulec, przygazowywać i wszystko działa prawidłowo? Tak
•
|