Nie wiem czy Ci nie za późno ta odpowiedź, ale może ew. komuś innemu się przyda.
Ja diagnozowałem w ten sposób - sprawdziłem najpierw przy którym biegu był największy problem i porównałem z serwisówką, które zawory powinny być wtedy aktywne. Następnie zamieniłem miejscami zawory (wszystkie o jedno miejsce) i sprawdziłem czy problem jest na tym samym biegu czy na innym. Było na innym i porywało się to z zaworami, które akurat na tym innym biegu miały pracować. Btw - nie wszystko pokrywa się z serwisówką, bo jest tam błąd - w mojej ocenie.
Finalnie zawory i tak wymieniłem wszystkie
Ale to sprawdzanie upewniło mnie, że to jest to, co powinienem zrobić. A wymieniłem wszystkie by mieć spokój na dłużej.
Ja diagnozowałem w ten sposób - sprawdziłem najpierw przy którym biegu był największy problem i porównałem z serwisówką, które zawory powinny być wtedy aktywne. Następnie zamieniłem miejscami zawory (wszystkie o jedno miejsce) i sprawdziłem czy problem jest na tym samym biegu czy na innym. Było na innym i porywało się to z zaworami, które akurat na tym innym biegu miały pracować. Btw - nie wszystko pokrywa się z serwisówką, bo jest tam błąd - w mojej ocenie.
Finalnie zawory i tak wymieniłem wszystkie
