Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Skontroluj układ hamulcowy


pio555
Junior Administratorzy

(06-10-2024, 09:56)Zer0 napisał(a): Co do tylnych hamulców przygotuj się na spory koszt bo tarcze są zintegrowane z łożyskami, nie mam elektrycznego ręcznego na szczęście więc zapłaciłem 1600 zł a z elektrycznym ręcznym mechanik mówił, że sporo drożej.
trpche cię poniosło
2 miesiące temu zapłaciłem tarcze SNR 2x280 klocki ok 100 całość niecałe 800 z robota
różnica w wymianie tarcz i klocków w elektrycznym ręcznym polega wywołanie w hamulcach tylnych tryby serwisowego i ponownej adaptacji poprze kompa/aplikacje

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • Zer0
Zer0
Zarejestrowani

op
(06-10-2024, 10:31)pio555 napisał(a):
(06-10-2024, 09:56)Zer0 napisał(a): Co do tylnych hamulców przygotuj się na spory koszt bo tarcze są zintegrowane z łożyskami, nie mam elektrycznego ręcznego na szczęście więc zapłaciłem 1600 zł a z elektrycznym ręcznym mechanik mówił, że sporo drożej.
trpche cię poniosło
2 miesiące temu zapłaciłem tarcze SNR 2x280 klocki ok 100 całość niecałe 800 z robota
różnica w wymianie tarcz i klocków w elektrycznym ręcznym polega wywołanie w hamulcach tylnych tryby serwisowego i ponownej adaptacji poprze kompa/aplikacje

Ja piszę ceny warszawskie, ale sorry zapomniałem, że w tym 1600 zł był jeszcze olej do skrzyni biegów plus wymiana plus płyn hamulcowy plus wymiana.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2024, 10:39 przez Zer0.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(06-10-2024, 10:35)Zer0 napisał(a): Ja piszę ceny warszawskie
to jadąc pod Warszawę zaoszczędził być połowę

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • Zer0
Zer0
Zarejestrowani

op
(06-10-2024, 10:36)pio555 napisał(a):
(06-10-2024, 10:35)Zer0 napisał(a): Ja piszę ceny warszawskie
to jadąc pod Warszawę zaoszczędził być połowę


Musiałbym wziąć dzień wolny w fabryce i w sumie na jedno by wyszło a dzień mniej z urlopu.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Zer0 za ten post post:
  • pio555
TomSy
Zarejestrowani

No i może głupie pytanie- mianowicie. Korek powinien być zlączony z uszczelką ? U mnie uszczelka ma stożek wchodzac do zbiorniczka i jakby korek ją dociska. Tak powinno być? Czyli jakby dwie cześci osobno?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2024, 11:41 przez TomSy.)

Odpowiedz
Zer0
Zarejestrowani

op
(06-10-2024, 11:41)TomSy napisał(a): No i może głupie pytanie- mianowicie. Korek powinien być zlączony z uszczelką ? U mnie uszczelka ma stożek wchodzac do zbiorniczka i jakby korek ją dociska. Tak powinno być? Czyli jakby dwie cześci osobno?

Chyba ze starości się zdezintegrował, nowy korek, który nabyłem był razem z uszczelką i nie można było tej pary rozdzielić.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-10-2024, 15:58 przez Zer0.)

Odpowiedz
Zer0
Zarejestrowani

op
(05-10-2024, 21:01)andrzejwa napisał(a):
(05-10-2024, 20:29)TomSy napisał(a): Skąd więc ten komunikat ? "Stop- awaria układu hamulcowego" Plyn w zbiorniczku na max.
Odepnij wtyczkę od czujnika w zbiorniczku, uprzedzę, że nic się nie stanie. Jeżeli komunikat przestanie się pojawiać to przyczyną będzie zbyt mały poziom płynu.

Dziś byłem Renówką na przeglądzie, zatem co się okazało ? Przyczyną wycieku płynu hamulcowego był przewód sprzęgła 308512092RJ, oczywiście wymieniony, występuje tylko w oryginale i kosztuje 4 stówki  Thumbup

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości