pio555
31,464
126
11207
3,060
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 06-10-2024, 10:31
(06-10-2024, 09:56)Zer0 napisał(a): Co do tylnych hamulców przygotuj się na spory koszt bo tarcze są zintegrowane z łożyskami, nie mam elektrycznego ręcznego na szczęście więc zapłaciłem 1600 zł a z elektrycznym ręcznym mechanik mówił, że sporo drożej. trpche cię poniosło
2 miesiące temu zapłaciłem tarcze SNR 2x280 klocki ok 100 całość niecałe 800 z robota
różnica w wymianie tarcz i klocków w elektrycznym ręcznym polega wywołanie w hamulcach tylnych tryby serwisowego i ponownej adaptacji poprze kompa/aplikacje
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pio555 for this post
• Zer0
Zer0
108
0
13
83
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Warszawa
Zer0
Zarejestrowani
— 06-10-2024, 10:35
op
(06-10-2024, 10:31)pio555 napisał(a): (06-10-2024, 09:56)Zer0 napisał(a): Co do tylnych hamulców przygotuj się na spory koszt bo tarcze są zintegrowane z łożyskami, nie mam elektrycznego ręcznego na szczęście więc zapłaciłem 1600 zł a z elektrycznym ręcznym mechanik mówił, że sporo drożej. trpche cię poniosło
2 miesiące temu zapłaciłem tarcze SNR 2x280 klocki ok 100 całość niecałe 800 z robota
różnica w wymianie tarcz i klocków w elektrycznym ręcznym polega wywołanie w hamulcach tylnych tryby serwisowego i ponownej adaptacji poprze kompa/aplikacje
Ja piszę ceny warszawskie, ale sorry zapomniałem, że w tym 1600 zł był jeszcze olej do skrzyni biegów plus wymiana plus płyn hamulcowy plus wymiana.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2024, 10:39 przez Zer0.)
•
pio555
31,464
126
11207
3,060
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 06-10-2024, 10:36
(06-10-2024, 10:35)Zer0 napisał(a): Ja piszę ceny warszawskie to jadąc pod Warszawę zaoszczędził być połowę
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to pio555 for this post
• Zer0
Zer0
108
0
13
83
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Warszawa
Zer0
Zarejestrowani
— 06-10-2024, 10:41
op
(06-10-2024, 10:36)pio555 napisał(a): (06-10-2024, 10:35)Zer0 napisał(a): Ja piszę ceny warszawskie to jadąc pod Warszawę zaoszczędził być połowę
Musiałbym wziąć dzień wolny w fabryce i w sumie na jedno by wyszło a dzień mniej z urlopu.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Zer0 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Zer0 for this post
• pio555
TomSy
75
0
4
13
SC III ph I
2014
1.2 Energy TCe 130KM, 2013-2016
Będzin
TomSy
Zarejestrowani
— 06-10-2024, 11:41
No i może głupie pytanie- mianowicie. Korek powinien być zlączony z uszczelką ? U mnie uszczelka ma stożek wchodzac do zbiorniczka i jakby korek ją dociska. Tak powinno być? Czyli jakby dwie cześci osobno?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2024, 11:41 przez TomSy.)
•
Zer0
108
0
13
83
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Warszawa
Zer0
Zarejestrowani
— 07-10-2024, 15:57
op
(06-10-2024, 11:41)TomSy napisał(a): No i może głupie pytanie- mianowicie. Korek powinien być zlączony z uszczelką ? U mnie uszczelka ma stożek wchodzac do zbiorniczka i jakby korek ją dociska. Tak powinno być? Czyli jakby dwie cześci osobno?
Chyba ze starości się zdezintegrował, nowy korek, który nabyłem był razem z uszczelką i nie można było tej pary rozdzielić.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-10-2024, 15:58 przez Zer0.)
•
Zer0
108
0
13
83
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Warszawa
Zer0
Zarejestrowani
— 28-01-2025, 17:51
op
(05-10-2024, 21:01)andrzejwa napisał(a): (05-10-2024, 20:29)TomSy napisał(a): Skąd więc ten komunikat ? "Stop- awaria układu hamulcowego" Plyn w zbiorniczku na max. Odepnij wtyczkę od czujnika w zbiorniczku, uprzedzę, że nic się nie stanie. Jeżeli komunikat przestanie się pojawiać to przyczyną będzie zbyt mały poziom płynu.
Dziś byłem Renówką na przeglądzie, zatem co się okazało ? Przyczyną wycieku płynu hamulcowego był przewód sprzęgła 308512092RJ, oczywiście wymieniony, występuje tylko w oryginale i kosztuje 4 stówki
•
|