op
Opisze moja przygodę z Silnikiem co prawda Alhambra 2,0 ADY stary szajswagenowski motor, z kopułką i rozdzielaczem.
Zacznę od tego że wszystko działało przez 60ttkm, aż po prostu zgasł i nie chciał zapalić, sprawdziłem czy jest iskra na świecy, nie było sprawdziłem czy jest iskra od cewki nie było, więc zakupiłem nową cewkę Janmora i auto od razu zapaliło
Moja radośc trwała 600km tydzień czasu, auto znowu zgasło (Zaraz po rozruchu) i nie chciało odpalić, iskra niby była ale wydawało mi się że jakaś słaba czasem nie widziałem w ogóle iskry, rada nie rada jadę do sklepu i wymieniłe Janmora na inną cewkę, tamta poszła na gwarancję. Dodatkowo zakupiłem nową kopułkę i palec rozdzielacza (Beru) oraz koplet świec NGK ponieważ już miały swoje nalatane. Po podmianę wymiane w.w. części auto nie zapala ale istka jest na świecy więc zapłon raczej ok, dopiero wpadłem na pomysł aby spróbować zapalić na LPG i UDAŁO SIĘ więc coś z pompą paliwa, najpierw zajrzałem do bezpiecznika nr 19 bodajże odpowiedzialnego za pompę, paliwa, i BINGO! Był nadpalony i nie przewodził, wymieniłem i auto zapaliło od strzała, na benzynie. Zastanawia mnie dlaczego ten bezpiecznik się nadpalił, fakt że był oryginalny 20 letni
Wnioski najpierw sprawdzić bezpieczniki a później inne pierdoły bo ja straciłem 3 dni na walce z niczym.
Zacznę od tego że wszystko działało przez 60ttkm, aż po prostu zgasł i nie chciał zapalić, sprawdziłem czy jest iskra na świecy, nie było sprawdziłem czy jest iskra od cewki nie było, więc zakupiłem nową cewkę Janmora i auto od razu zapaliło
Moja radośc trwała 600km tydzień czasu, auto znowu zgasło (Zaraz po rozruchu) i nie chciało odpalić, iskra niby była ale wydawało mi się że jakaś słaba czasem nie widziałem w ogóle iskry, rada nie rada jadę do sklepu i wymieniłe Janmora na inną cewkę, tamta poszła na gwarancję. Dodatkowo zakupiłem nową kopułkę i palec rozdzielacza (Beru) oraz koplet świec NGK ponieważ już miały swoje nalatane. Po podmianę wymiane w.w. części auto nie zapala ale istka jest na świecy więc zapłon raczej ok, dopiero wpadłem na pomysł aby spróbować zapalić na LPG i UDAŁO SIĘ więc coś z pompą paliwa, najpierw zajrzałem do bezpiecznika nr 19 bodajże odpowiedzialnego za pompę, paliwa, i BINGO! Był nadpalony i nie przewodził, wymieniłem i auto zapaliło od strzała, na benzynie. Zastanawia mnie dlaczego ten bezpiecznik się nadpalił, fakt że był oryginalny 20 letni
Wnioski najpierw sprawdzić bezpieczniki a później inne pierdoły bo ja straciłem 3 dni na walce z niczym.