Ej to moje 1,4 to już wogóle nie ma czym wyprzedzać. Ale mam porównanie że SC vs Alhambra 2.0 115 km i dynamika idento. Sc waży 1300 kg chyba a Alhambra 1700kg. Tak czy siak dla mnie to wystarcza bo SC w trasie spali 8lpg a wyprzedzać nie ma po co ;) i najważniejsze że nie zawiódł w trasie nigdy. A już 150kkm u mnie się turla
Silnik 1,6 16V
Ogólnie silniki z tej rodziny są bardzo wytrzymałe i bezproblemowe, od 1.4 do 2.0. Takim sposobem kupiłem 2.0 w L3, które się okazało już innym wynalazkiem.
Ale do rzeczy, oprócz pierdół typu cewki zapłonowe i czujnik położenia wału nie znam innych usterek. (11-03-2021, 16:21)szymin89 napisał(a): Ogólnie silniki z tej rodziny są bardzo wytrzymałe i bezproblemowe, od 1.4 do 2.0. Takim sposobem kupiłem 2.0 w L3, które się okazało już innym wynalazkiem. Ja znam właśnie dotknęła mnie konstrukcyjna wada wrodzona motoru F4R Pasek osprzętu wkręcony w rozrząd ...
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły. (11-03-2021, 16:57)szymin89 napisał(a):(11-03-2021, 16:29)PunkRock86 napisał(a): Pasek osprzętu wkręcony w rozrząd ...Moje kondolencje... Nic a nic. W zeszłym roku na wiosnę robiony był kompletny rozrząd i osprzęt.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły. (11-03-2021, 18:50)PunkRock86 napisał(a):(11-03-2021, 16:57)szymin89 napisał(a):(11-03-2021, 16:29)PunkRock86 napisał(a): Pasek osprzętu wkręcony w rozrząd ...Moje kondolencje... W moim , też 2.0, pasek osprzętu zerwał się jesienią zeszłego roku, jakieś półtora roku po wymianie, miał ze 25 tys przebiegu. . Szczęśliwie nie wpadł w rozrząd. Wymieniłem pasek, koło pasowe i napinacz, jeździ dalej. Poprzedni pasek wytrzymał 5 lat i 90 tys km, wymieniony był profilaktycznie. . (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-03-2021, 19:05 przez pablo19705.)
Co masz zrobić dziś zrób pojutrze, będziesz miał dwa dni wolnego
itek
— 11-03-2021, 20:06 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości