Sceniczne 2ph1
Już nie przesadzajcie. Koła pasowe jak się psuje to daje znaki. Od stukanie po piszczacy pasek. Idąc tym tropem to najlepiej było by pół silnika na zaś wymienić....
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
No dlatego są rzeczy które trzeba wymienić ale nie popadajmy w paranoje, tak jak pisał ktoś najlepiej silnik nowy wstawić
Ja nie każe całego silnika wymienić. Przy przebiegu 200-300tys. to takie rzeczy się wymienia. Dodatkowo nie wiadomo kiedy ten rozrząd/pasek osprzętu był wymieniany (nie liczy się km, a data). Chyba nie muszę mówić co się stanie przy pękającym pasku od alternatora. 2 sprawa koło/rolka nie zawsze może dać znaki przed uszkodzeniem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-11-2018, 14:19 przez Consigneus.)
Po zakupie auta warto wymienić wszystko filtry świece paski rolki.
op
a więc takk...:P
pojechałem do warsztatu gdzie pracuje mój znajomy, nie zdążyłem powiedzieć przyczyn jakie mnie skłoniły do wizyty odrazu powiedział że kzfr do wymiany.... oczywiście razem z rozrządem pompą wody itp. Przy okazji wymiana filtra, olej + olej w automatycznej skrzyni biegów;] i doszło jeszcze górna poducha + dolna. Wszystko z robocizną wyszło mnie praktycznie 2.060zł. auto aktualnie jak brzytwa nawet się wygłuszyły plastiki w środku co mnie strasznie *****o dzięki górnej poduszce ) mam nadzieje że będzie już spokój na dłuższą chwilę... oleje i płyny elfa dedykowane Pozdrowionka!;] dodam kilka fotek z tego co tam się działo;) Oczywiście wszystko ogarnięte wyczyszczone itp itd.. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Tylko zmień tytuł wątku, nie wiadomo o co chodzi.
Wysłane z kolorowego kalkulatora...
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości