Skoro nie zapala zimny - mamy problem z tworzeniem mieszanki paliwowo-powietrznej w niskiej temperaturze.
Dawkowaniem paliwa steruje kilka czujników, od nich zaczął bym, biorąc najpierw pod uwagę czujnik temperatury cieczy chłodzącej (nie wiem jak w 1,6 16v, u mnie znajdujący się w obudowie termostatu) podający sygnał sterujący do ECU.
Dawkowaniem paliwa steruje kilka czujników, od nich zaczął bym, biorąc najpierw pod uwagę czujnik temperatury cieczy chłodzącej (nie wiem jak w 1,6 16v, u mnie znajdujący się w obudowie termostatu) podający sygnał sterujący do ECU.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4