GoldenScen
10
0
0
2
SC II ph I
2003
1,6 112KM, 2003-2009
Kutno
op
Cześć, Witam!
Mam problem ze scenic 2, 1.6 83 kw.
Auto zgasło, zaczęły chodzić wycieraczki, wentylator chłodnicy zaczął chodzić na najwyższych obrotach. Odłączyłem akumulator. Podłączyłem i od tej pory jest problem z odpaleniem auta.
Wkładam kartę, sprzęgło, luz, wciskam start-stop i nic się nie dzieje. Jedynie słychać jakiś mały przekaźnik. Dodatkowo wyświetlacz jest czarny.
Rzeczy, które posiadają bezpieczniki pod kierownica działają czyt. Szyby, klakson, spryskiwacze, awaryjne, radio, stop, klakson, centralny, oświetlenie wnętrza, wentylator dmuchawy.
Nie działa już sterowanie radiem przy kierownicy, światła, wycieraczki, kierunkowskazy no i odpalanie..
Nowy akumulator, naładowany, pomiar na klemach podczas mierzenia ~12.5.
Raz światła mijania na chwile się włączyły grzebiąc przy klemie minusowej.
Przy grzebaniu przy plusowej i obok bezpiecznika wycieraczka wykonała jeden pełny ruch.
Na co jutro w pierwszej kolejności zwrócić uwagę? Może zamówić i zmienić bezpiecznik przy klemie?
Szukałem podobnego tematu, ale takiego jak opisany przeze mnie przypadek nie znalazłem.
pio555 napisał 10-03-2021, 21:26:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2021, 21:26 przez pio555.)
•
PunkRock86
25,745
64
18227
17,886
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
W pierwszej kolejności stawiam na brak odpowiedniej masy.
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
kiwikrakow
4,172
21
3419
6,205
SC III ph I
2010
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
KrakoWieliczka
Posprawdzaj przewody na klenie - i miernikiem bezpieczniki na +. A zanim zgasło wszystko nie miałeś objawu ze nie ma temperatury płynu i obrotów silnika?
Żona powiedziała wybieraj albo ja albo scenic, a ja lubię to auto...
GoldenScen
10
0
0
2
SC II ph I
2003
1,6 112KM, 2003-2009
Kutno
op
(10-03-2021, 21:32)PunkRock86 napisał(a): W pierwszej kolejności stawiam na brak odpowiedniej masy.
Ten gruby przewód idący do klemy minusowej zostaw sprawdzony przez znajomego mechanika i jest dobrze przymocowany. Inny przewod?
(10-03-2021, 21:39)kiwikrakow napisał(a): Posprawdzaj przewody na klenie - i miernikiem bezpieczniki na +. A zanim zgasło wszystko nie miałeś objawu ze nie ma temperatury płynu i obrotów silnika? Przy odpalaniu było wszystko na wyświetlaczu, zaraz przed zgaśnieciem nie wiem, bo mama która wprowadzała auto na podwórko wyszła zamknąć bramę..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2021, 21:45 przez GoldenScen.)
•
PunkRock86
25,745
64
18227
17,886
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
(10-03-2021, 21:43)GoldenScen napisał(a): (10-03-2021, 21:32)PunkRock86 napisał(a): W pierwszej kolejności stawiam na brak odpowiedniej masy.
Ten gruby przewód idący do klemy minusowej zostaw sprawdzony przez znajomego mechanika i jest dobrze przymocowany. Inny przewod?
oj przepraszam nie zerknąłem w profil masz SC II
https://www.scenic-forum.pl/Watek-Punkty...yna-Diesel
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2021, 21:48 przez PunkRock86.)
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
GoldenScen
10
0
0
2
SC II ph I
2003
1,6 112KM, 2003-2009
Kutno
op
Rozumiem, że w I są takie same punkty masowe jak w II? ️
•
PunkRock86
25,745
64
18227
17,886
INNY
2005
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Pajęczno
(10-03-2021, 21:48)GoldenScen napisał(a): Rozumiem, że w I są takie same punkty masowe jak w II? ️
Sorki nie zerknąłem że masz SC II ( edytowałem poprzedni post) Trzeba poszukać schematu rozkładu punktów masowych do SC II
Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
•
GoldenScen
10
0
0
2
SC II ph I
2003
1,6 112KM, 2003-2009
Kutno
op
A jasne, widze edycje ️ a zatem szukam punktów masowych
•
GoldenScen
10
0
0
2
SC II ph I
2003
1,6 112KM, 2003-2009
Kutno
op
Tyle jest tych punktów masowych, które mogą generować problem?
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 11-03-2021, 09:47
Ewidentny błąd zasilania - ja raczej wskazywał bym na skrzynkę zabezpieczeń na dodatniej klemie pod kątem spalonych bezpieczników, nadpalonych lub luźnych złącz, luźnej klemy. Ze wskazaniem na któryś z bezpieczników, ew. uszkodzenie któregoś przewodu odchodzącego z tej skrzyniki
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• kiwikrakow
|