Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic nie odpala, wyświetlacz czarny, radio gra


GoldenScen
Zarejestrowani

op Cześć, Witam!
Mam problem ze scenic 2, 1.6 83 kw.
Auto zgasło, zaczęły chodzić wycieraczki, wentylator chłodnicy zaczął chodzić na najwyższych obrotach. Odłączyłem akumulator. Podłączyłem i od tej pory jest problem z odpaleniem auta.
Wkładam kartę, sprzęgło, luz, wciskam start-stop i nic się nie dzieje. Jedynie słychać jakiś mały przekaźnik. Dodatkowo wyświetlacz jest czarny.
Rzeczy, które posiadają bezpieczniki pod kierownica działają czyt. Szyby, klakson, spryskiwacze, awaryjne, radio, stop, klakson, centralny, oświetlenie wnętrza, wentylator dmuchawy.
Nie działa już sterowanie radiem przy kierownicy, światła, wycieraczki, kierunkowskazy no i odpalanie.. 
Nowy akumulator, naładowany, pomiar na klemach podczas mierzenia ~12.5.
Raz światła mijania na chwile się włączyły grzebiąc przy klemie minusowej. 
Przy grzebaniu przy plusowej i obok bezpiecznika wycieraczka wykonała jeden pełny ruch.
Na co jutro w pierwszej kolejności zwrócić uwagę? Może zamówić i zmienić bezpiecznik przy klemie?
Szukałem podobnego tematu, ale takiego jak opisany przeze mnie przypadek nie znalazłem.
pio555 napisał 10-03-2021, 21:26:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2021, 21:26 przez pio555.)

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

W pierwszej kolejności stawiam na brak odpowiedniej masy.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi PunkRock86 za ten post post:
  • GoldenScen, kiwikrakow
kiwikrakow
Zarejestrowani

Posprawdzaj przewody na klenie - i miernikiem bezpieczniki na +. A zanim zgasło wszystko nie miałeś objawu ze nie ma temperatury płynu i obrotów silnika?

Żona powiedziała wybieraj albo ja albo scenic, a ja lubię to auto...
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi kiwikrakow za ten post post:
  • GoldenScen
GoldenScen
Zarejestrowani

op
(10-03-2021, 21:32)PunkRock86 napisał(a): W pierwszej kolejności stawiam na brak odpowiedniej masy.

Ten gruby przewód idący do klemy minusowej zostaw sprawdzony przez znajomego mechanika i jest dobrze przymocowany. Inny przewod?

(10-03-2021, 21:39)kiwikrakow napisał(a): Posprawdzaj przewody na klenie - i miernikiem bezpieczniki na +. A zanim zgasło wszystko nie miałeś objawu ze nie ma temperatury płynu i obrotów silnika?
Przy odpalaniu było wszystko na wyświetlaczu, zaraz przed zgaśnieciem nie wiem, bo mama która wprowadzała auto na podwórko wyszła zamknąć bramę..

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2021, 21:45 przez GoldenScen.)

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

(10-03-2021, 21:43)GoldenScen napisał(a):
(10-03-2021, 21:32)PunkRock86 napisał(a): W pierwszej kolejności stawiam na brak odpowiedniej masy.

Ten gruby przewód idący do klemy minusowej zostaw sprawdzony przez znajomego mechanika i jest dobrze przymocowany. Inny przewod?



oj przepraszam nie zerknąłem w profil masz SC II



https://www.scenic-forum.pl/Watek-Punkty...yna-Diesel

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2021, 21:48 przez PunkRock86.)

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
GoldenScen
Zarejestrowani

op Rozumiem, że w I są takie same punkty masowe jak w II?

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

(10-03-2021, 21:48)GoldenScen napisał(a): Rozumiem, że w I są takie same punkty masowe jak w II?

Sorki nie zerknąłem że masz SC II ( edytowałem poprzedni post) Trzeba poszukać schematu rozkładu punktów masowych do SC II

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
GoldenScen
Zarejestrowani

op A jasne, widze edycje ️ a zatem szukam punktów masowych

Odpowiedz
GoldenScen
Zarejestrowani

op Tyle jest tych punktów masowych, które mogą generować problem?


[Obrazek: Renault_Scenic_II_J84_NT8302_Disk_Wiring...3pxP7U.jpg]

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Ewidentny błąd zasilania - ja raczej wskazywał bym na skrzynkę zabezpieczeń na dodatniej klemie pod kątem spalonych bezpieczników, nadpalonych lub luźnych złącz, luźnej klemy. Ze wskazaniem na któryś z bezpieczników, ew. uszkodzenie któregoś przewodu odchodzącego z tej skrzyniki

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • kiwikrakow




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości