op
Zauważyłem dziwne zachowanie zaworów EGR. Od kiedy zrobiło się chłodno to praktycznie nie działa zawór zimny a jedynie gorący i to na biegu niższym niż 6 i przy hamowaniu silnikiem. Obecnie podczas normalnej jazdy w trasie nie działa żaden EGR. Martwi mnie też tą temperatura płynu max to 76-78 przy temperaturze ustawionej na 22 stopnie na panelu.
Scenic III 1.6 dci, szybko przybywa sadzy w DPF, częste wypalanie.
op
(08-10-2023, 17:25)twilk7 napisał(a): Sprawdzałeś szczelność dolotu? Wizualnie tak, namacalnie nie bo trzeba zwalać cały przód, był zrzucany IC przy okazji wymiany chłodnicy i nie zgłoszono mi nic co by należało wymienić. Od filtra do turbo szczelnie bo zdejmowałem i było ok, od turbo do IC czysto bez zapoceń, rurę od IC do kolektora wymieniałem po zakupie auta bo pół silnika w oleju było jak kolanko było nieszczelne. Wymieniałem też uszczelkę między przepustnicą zawirowania powietrza i kolektorem bo też zaolejenie było.
op
(08-10-2023, 20:29)twilk7 napisał(a): Sprawdź dymiarką. Między turbo a silnikiem? Wydaje mi się że było by olejowe bagno jak by była jakakolwiek nieszczelność. Moim zdaniem nie zamyka się do końca gorący EGR, muszę go jeszcze raz wyjąć i rozkręcić dokładnie bo dziwne jest to że pokazuje te 0,1 otwarcia w momencie gdzie komputer chce aby był całkowicie zamknięty.
op
Korekty po przejechaniu większej ilości km wydają się być ok
Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-10-2023, 19:42 przez Neonixos666.) (17-10-2023, 10:29)Vapor napisał(a): U mnie - mam taką nadzieję - problem rozwiązany.Czyżbym........ Wysłane przy użyciu Tapatalka
op
(17-10-2023, 10:29)Vapor napisał(a): U mnie - mam taką nadzieję - problem rozwiązany. No to czekamy na dalsze losy, były jakieś objawy? syczenie? Jak trop? Ja na razie muszę ogarnąć świece bo wywaliło mi błąd i musze wymienić. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości