Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic III 1.6 Dci - wyciek/nieszczelność


Neonixos666
Zarejestrowani

To są pary oleju z odmy i sprężarki, nie ma tragedii.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Sprężarka nie robi żadnych par, tylko przepycha te opary z odmy. Jeśli opary to ok, ale jeśli tam cieknie to już za dużo jest tam oleju

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • rafalski74
krzysztofk
Zarejestrowani

Śladowe ilości oleju mogą być.Najważniejsze żeby nie było go tam za dużo.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

Dziś wymieniłem tą rurę na używkę, zobaczymy czy będzie czysto.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Neonixos666 za ten post post:
  • volt.wu@gmail.com
gzandar
Zarejestrowani

Jak wymieniałem chłodnice wody (bo zaczeła podciekać z lewej strony) zdejmowałem tą rure i też była zapocona, później źle wpiąłem ja przy intercoolerze, wyskoczyła podczas jazdy to też troche syfu wypluło. Samochód ma najechane 186 tys. i nie uważam tego za nic dziwnego. W każdym dieslu który miałem był syf w dolocie i inercoolerze (w passarati nawet podciekał olej na łączeniu rur) i każdy z diesli zrobił później jeszcze paredziesiąt tysięcy km bez większych problemów Biggrin Swoją drogą ta rura jest lipnie mocowana na górze nie dziwne że się robią naprężenia i potrafi pękać , moja raczej jescze cała. Później załozyłem w passacie oil catch tank na odmie to się zbierało chyba około 10-20ml na 1000km.
Patrys4891 napisał 22-02-2019, 13:08:
Zgodnie z 4 punktem regulaminu zaakceptowanego przy rejestracji, pierwszy post powinien znajdować się w powitaniach.

Następny post proszę napisać w odpowiednim miejscu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2019, 13:16 przez gzandar.)

Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

Mocowania tej rury są w nią wklejane i to jest wada tego że podczas drgań może dość do nieszczelności właśnie tam. W nissanach ta rura jest gumowa i nie ma żadnych mocowań

Odpowiedz
Lionel2000
Zarejestrowani

Dzisiaj zauważyłem dziwny szum pod maską słyszalny w momencie naciśnięcia pedału przyśpieszenia.
Dźwięk jest bardziej słyszalny w trakcie jazdy, niż na postoju więc obstawiam że pojawiła się gdzieś nieszczelność.
Muszę tylko zdiagnozować gdzie.
Czy to przeważnie "puszcza" w miejscu jak zdjęciu z pierwszego posta?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

to jest chyba winowajca mojego dzisiejszego problemu
rura o nr 144602899R poprawcie mnie jeśli się mylę
[Obrazek: 4ca2afdde5659621018a47e32a922cae.jpg][Obrazek: 7de928488860879ab17dd65ae4ef5216.jpg][Obrazek: 62ee0e99ca5ab2ef1da22591e9c0c20d.jpg][Obrazek: 031012db99be668c877c22cdbd71b398.jpg]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2019, 18:03 przez pio555.)

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

nie za dużo tego oleju w dolocie?

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Właśnie chciałem pytać o to samo...

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości