Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic III 1.2 tce falowanie obrotów


TomSy
Zarejestrowani

(13-11-2024, 17:31)pio555 napisał(a): Jak czysto?
A skontroluj uklad wtryskowy to przeciez błąd

Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka

Ale tylko na desce. Jak wcześniej zapalał się na sekundę , tak teraz około 5s. Czemu obroty są 900?

Odpowiedz
Jurek
Zarejestrowani

Nie ma tylko na desce , czym było diagnozowane ?

Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

(13-11-2024, 18:29)TomSy napisał(a): tak teraz około 5s
Czyli błąd jest tylko mechanik nie potrafi go odczytać.

(13-11-2024, 18:29)TomSy napisał(a): Czemu obroty są 900?
Tryb awaryjny związany z występującym błędem/usterką?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(13-11-2024, 18:29)TomSy napisał(a): Ale tylko na desce.
błąd wyświetlany na desce i każdorazowo zapisywany i nawet jak zniknie to go widać w pamieci

(13-11-2024, 20:44)wojteks napisał(a): Czyli błąd jest tylko mechanik nie potrafi go odczytać.
dokładnie tak albo juz został skasowany

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-11-2024, 20:56 przez pio555.)

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
TomSy
Zarejestrowani

Ok. Dziś jeszcze raz podjadę do mechanika. Napiszę czy odczytał jakieś błedy.

Odpowiedz
TomSy
Zarejestrowani

Czy może to mieć związek, że dodałem środka do czyszczenia wtryskiwaczy? Całą butelkę na zbiornik. Pytam bo wczoraj dodałem około 1/2 butelki i komunikat z rana kilka razy. A wczoraj rano był dwa. Jeśli to miało wpływ czy opróżnienie zbiornika i dolanie świeżego paliwa coś da?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-11-2024, 05:58 przez TomSy.)

Odpowiedz
TomSy
Zarejestrowani

Witajcie. Może mial Ktoś podobny przypadek. JAk post wcześniej dolałem środka do czyszczenia wtrysków.Wyjeździlem całe paliwo. Zatankowałem full 98. " Skontroluj układ wtryskiwaczy się uspokoił" dziś rano wkładam kartę - a tam na desce błąd? Bez odpalania? Odpaliłem samochód po czasie około 30s błąd zniknął. Później wracając z pracy znów się pojawił na około 5s. Gdzie szukać przyczyny? Dwa razy wymienialem czujnik płynu- ORYGINAŁ Z RENAULT. PO wymianie auto calkiem zglupiało ( szarpanie,brak temperatury, wysokie obroty ), więc wróciłem do zamiennika i poprzednie ustały. Proszę podpowiedźcie coś. Czyżby faktycznie to wina tego czujnika? W ASO życzą sobie za wymianę astronomiczną kwotę!

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości