Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic II - wyraźny opór kierownicy podczas szybkiego skręcania.


Kontrast
Zarejestrowani

op Wychodzi, że muszę z tym jakoś żyć ;)
Myślałem, że coś się uda z tym zrobić ale skoro to nie jest jedyny taki przypadek to odpuszczę.
W sumie i tak niedługo będę zmieniał samochód bo na miasto diesel to według mnie - pomyłka.

Rozglądam się już wstępnie za benzyną w automacie ale chyba opuszczę Renault na rzecz Volvo S60/V70.

Odpowiedz
rafalrydz11
Zarejestrowani

A może kolego zaciera się łożysko na kolumnie mc person ? Nic innego nie przychodzi mi do głowy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
Kontrast
Zarejestrowani

op To nie to.
To same wspomaganie tak działa.
Rozmawiałem już ze znajomym z Renault i powiedział, żebym nie wydziwiał i szukał problemów tam gdzie ich nie ma.

Tak ma być. Przyjąłem to do wiadomości a na wiosnę i tak zmieniam auto.

Odpowiedz
quattroporte
Zarejestrowani

(18-02-2017, 19:21)Kontrast napisał(a): To nie to.
To same wspomaganie tak działa.
Rozmawiałem już ze znajomym z Renault i powiedział, żebym nie wydziwiał i szukał problemów tam gdzie ich nie ma.

Tak ma być. Przyjąłem to do wiadomości a na wiosnę i tak zmieniam auto.
Laguna II ph I - tak samo się dzieje. Podczas wjazdu na parking i później próbie szybkiego odbicia delikatny opór pod sam koniec.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

Jak jest wspomaganie elektryczne to pewnie jest programowane. Gdzieś kiedyś wyczytałem, że siła wspomagania jest zależna od prędkości i ruchów kierownicy. Pytanie do speców od CLIP'a jak to jest?

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości