Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic II nawiew cały czas działa na maxa


pio555
Junior Administratorzy

Online
Valeo jwst dobre koszr ok 170 PLN

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Voro
Zarejestrowani

Witajcie, ja mam SC z manualną klimą, czy ktoś zna parametry tej opornicy?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
PunkRock86 napisał 15-10-2019, 08:55:
Zgodnie z regulaminem forum :

pkt. 4. Każdy nowy użytkownik forum, przed założeniem nowego tematu i napisaniu pierwszego
posta, zobowiązany jest do zapoznania się z tym regulaminem, uzupełnienia profilu oraz
przywitania się w dziale http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania" POWITANIA.

Zapraszamy do przywitania się z użytkownikami i dalszego uczestnictwa w życiu www.scenic-forum.pl

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-10-2019, 08:55 przez PunkRock86.)

Odpowiedz
Ccoder
Zarejestrowani

Witam wszystkich.
Po kolei :
Padł całkowicie nawiew, bez reakcji na regulację prędkości. Zamówiłem moduł wraz z wtyczkami. Wymieniłem moduł, bez rezultatu i następnie przyjrzałem się dokładnie kostkom oraz staremu modułowi i się okazało, że w tej mniejszej kostce jedno z gniazd wypalone, zatem wymieniłem kostkę. Po podpięciu do nowego jak i do starego modułu dmuchawa cały czas pracuje na maksymalnych obrotach, bez możliwości regulacji ale nigdzie nie wieje, bez względu na regulację szyby / środek / nogi nigdzie nie dmucha mimo iż dmuchawa pracuje bez przerwy na maksymalnych obrotach. Podejrzewając że coś jest nie tak z modułem zamówiłem kolejny i dzisiaj podpiąłem żeby wykluczyć akurat tą część i mam 100% pewności że nie moduł. Proszę podpowiedzcie czego mogę jeszcze szukać ?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
Na kolejnym też działa tylko na 4 biegu?

Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • Ccoder
Binio
Zarejestrowani

Przepraszam. Czy jesteś pewien że wtyczki dobrze wymieniłeś? Mi np. przyszła zamieniona i były przewody do przełożenia, niezgodnie z kolorami.
Z tego co czytałem, to właśnie czasem z tego powodu dmuchawa potrafi chodzić na maksa

Sc1ph2 wciąż w użytku. Młodsze pokolenie wzięło w obroty 
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Binio za ten post post:
  • Ccoder
Ccoder
Zarejestrowani

(01-12-2023, 17:34)pio555 napisał(a): Na kolejnym też działa tylko na 4 biegu?

Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka

Tak.

Natomiast odpowiadając BINIO

nie mam pewności skoro twierdzisz że jest opcja iż jest to na odwrót. Podpiąłem wg. Kolorów przewodów jakie były. Sprawdze jutro rano i dam znać.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(01-12-2023, 19:12)Ccoder napisał(a):
(01-12-2023, 17:34)pio555 napisał(a): Na kolejnym też działa tylko na 4 biegu?

Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka

Tak.

Natomiast odpowiadając BINIO

nie mam pewności skoro twierdzisz że jest opcja iż jest to na odwrót. Podpiąłem wg. Kolorów przewodów jakie były. Sprawdze jutro rano i dam znać.

Nową wiązkę wtyczki trzeba podpinać wzorując się na kolejności przewodów w starej wtyczce.
Kolorami przewodów się nie sugerować - chińscy producenci wykazują się dużą dozą fantazji, zdarza się, że w wiązkach są przewody w kolorach, jakie nigdy tam nie były stosowane.
Stała praca na najwyższych obrotach to objaw zwarcia do masy (o ile pamiętam).
A brak nadmuchu to raczej wadliwe przesterowanie klap, co sugeruje raczej większe problemy z wiązkami pod deską.
A stary regulator dmuchawy jest prawdopodobnie sprawny, ma tylko wytopione gniazdo (zapada się jeden pin i traci styk z wtyczką, czasami puszcza spoiwo cynowe na płytce). Da się to naprawić.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-12-2023, 19:20 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • Ccoder
Ccoder
Zarejestrowani

Tak mnie męczyła ta możliwość zamienionych kabli że zleciałem pod blok, zerwałem luty i zeby tylko sprawdzić skręciłem kable i zadziałało zarówno regulacja jak i to że zaczęło wiać. Panowie ogromnie dziękuję za pomoc !

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Ccoder za ten post post:
  • Binio, pio555




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości