Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic II PH I - problem z odmą


#asiarek
Zarejestrowani

(31-08-2017, 08:33)looqash napisał(a): Mechanik powiedział, że wg. niego silnik ma spore przedmuchy i dlatego taka sytuacja - zalecił mi remont silnika. Troszkę jest to dla mnie mało prawdopodobne, gdyż przed zakupem sprawdzane było ciśnienie na cylindrach i wszystkie pokazały mniej więcej równe zużycie - ok 16-17 bar. 

W przypadku tego silnika wzorcowo jest około 32 bary, minimalne około 28 barów.

Różnica między najsłabszym i najlepszym cylindrem nie powinna przekraczać 10%.
Silnik do remontu.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi #asiarek za ten post post:
  • Highwayman1990
looqash
Zarejestrowani

op
(31-08-2017, 15:19)Highwayman1990 napisał(a): Najlepiej wymień też samą odme, koszt około 100 zł a warto zrobić to w komplecie.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Tak, kupiłem komplet.

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

(01-09-2017, 07:45)looqash napisał(a):
(31-08-2017, 15:19)Highwayman1990 napisał(a): Najlepiej wymień też samą odme, koszt około 100 zł a warto zrobić to w komplecie.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Tak, kupiłem komplet.
Przewody gumowe od odmy najlepiej zostaw, te które są, tylko wymyj je dobrze w benzynie ekstrakcyjnej, bo te dostarczane z nowym zamiennikiem nie wiedzieć czemu zawsze są za krótkie. Ostatni przewód za zaworem idący za silnik kończy się po lewej stronie na rurze przed sprężarką. Jest tak samo wciskany jak ten na odmie.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
looqash
Zarejestrowani

op
(01-09-2017, 09:04)Highwayman1990 napisał(a):
(01-09-2017, 07:45)looqash napisał(a):
(31-08-2017, 15:19)Highwayman1990 napisał(a): Najlepiej wymień też samą odme, koszt około 100 zł a warto zrobić to w komplecie.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Tak, kupiłem komplet.
Przewody gumowe od odmy najlepiej zostaw, te które są, tylko wymyj je dobrze w benzynie ekstrakcyjnej, bo te dostarczane z nowym zamiennikiem nie wiedzieć czemu zawsze są za krótkie. Ostatni przewód za zaworem idący za silnik kończy się po lewej stronie na rurze przed sprężarką. Jest tak samo wciskany jak ten na odmie.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Właśnie przyszedł zawór odmy i sama odma. Niestety przewód za zaworem odmy jest u mnie pęknięty i ten będę musiał wymienić.

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

(04-09-2017, 11:13)looqash napisał(a):
(01-09-2017, 09:04)Highwayman1990 napisał(a):
(01-09-2017, 07:45)looqash napisał(a):
(31-08-2017, 15:19)Highwayman1990 napisał(a): Najlepiej wymień też samą odme, koszt około 100 zł a warto zrobić to w komplecie.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Tak, kupiłem komplet.
Przewody gumowe od odmy najlepiej zostaw, te które są, tylko wymyj je dobrze w benzynie ekstrakcyjnej, bo te dostarczane z nowym zamiennikiem nie wiedzieć czemu zawsze są za krótkie. Ostatni przewód za zaworem idący za silnik kończy się po lewej stronie na rurze przed sprężarką. Jest tak samo wciskany jak ten na odmie.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Właśnie przyszedł zawór odmy i sama odma. Niestety przewód za zaworem odmy jest u mnie pęknięty i ten będę musiał wymienić.
Musisz zobaczyć czy będzie jak to dopasować i uważaj żeby zawór był właściwą stroną.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

A skąd wiesz, że to 130 kucy silnik? Osprzęt widzę od 120 po drugie 16-17 barów na cylindrze to śmieć a nie silnik. Te silniki miały ponad 30 barów na garze a minimum około 28.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości