Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic II 1.9 DCi - problemy z ładowaniem.


Kontrast
Zarejestrowani

op Exide Excell 74Ah 680A EB740 - czy o taki chodzi?
Trochę mało na rozruch ma moim zdaniem ale jak będzie trzymał parametry to mogę się nim zainteresować.
Widzę, że jest droższy od Centry ale może faktycznie to wynikać z jakości więc warto zaryzykować.

Martwi mnie wysokość 190mm. Nie wiem czy się zmieści. Aktualny BOSCH ma chyba 175mm, Centra Futura którą się zainteresowałem również 175mm.

Odpowiedz
bartas
Zarejestrowani

Taki kupiłem

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4763127910

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Kontrast
Zarejestrowani

op Dziękuję.
Widzę, że niczym się nie różni od Centry Futury - poza ceną.
Może jakość jest lepsza.
Jutro w sklepie zapytam o oba i niech mi sprzedawca wyjaśni różnice i czy warto zapłacić więcej.

Kiedy dokonam zakupu to pomierzę miernikiem napięcia i dokonam stosownego wpisu na forum.

Odpowiedz
cassiopeia
Zarejestrowani

a sprawdzałeś napięcie jakie jest podczas kręcenia rozrusznikiem?

Odpowiedz
Kontrast
Zarejestrowani

op Tak.
Raz było 10,6 a za drugim razem - czyli po dwóch dniach - 9,99V.

Jutro rano wstawiam na warsztat i zobaczymy co powiedzą.

Odpowiedz
Kontrast
Zarejestrowani

op Odebrane auto od mechanika.
Podpiął jakieś skomplikowane urządzenie i wydrukował świstek.

100% naładowania.
60% skuteczności.
Jedna cela chyba uszkodzona.
Zamiast 750A Pan orzekł, że ma 450-60A.
Nie zalecał Centry. Powiedział, że zamówi BOSCHa albo Vartę o odpowiednich parametrach.

Ładowanie sprawdził - również pod obciążeniem i powiedział, że wszystko jest z ładowaniem OK.
Akumulator winny całemu zamieszaniu.

W poniedziałek napiszę czy faktycznie tak było bo wstawiam ponownie samochód na warsztat.
Reasumując: samochód w bdb stanie. Kilka rzeczy faktycznie do naprawy jest ale to małe piwo przed sniadaniem.
Stan silnika i wszystkich podzespołów wygląda znacznie lepiej niż deklarowany przebieg.
Całe szczęście bo już miałem chętnego na zakup auta.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(02-12-2016, 17:45)Kontrast napisał(a): Akumulator winny całemu zamieszaniu.
czyli tak jak od początku obstawiałem Thumbup

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
cviatec
Zarejestrowani

(02-12-2016, 17:45)Kontrast napisał(a): Powiedział, że zamówi BOSCHa albo Vartę o odpowiednich parametrach.
Poszedł bym w inną firme z osobistych doświadczeń boscha bym odradzał co do varty to się nie wypowiem .

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Varta padła po 3 latach. Niby napuięcie ma i trzyma, ale daje sobie radę tylko z rozruchem 126p, w Skodzie (1,4 benzyna) ledqo daje radę, o dieslu można tylko marzyć.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Kontrast
Zarejestrowani

op Takie teraz robią akumulatory, aby tylko wytrzymały okres gwarancji a dalej niech się dzieje co chce.
Zobaczymy co wybierze właściciel warsztatu bo widziałem, że wiedzę na ten temat posiada. Warsztat też mocno oblegany, klientów sporo z lepszymi autami, obsługa miła więc wzbudza to we mnie zaufanie.
Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości