Ok, trochę późno, ale niebieski przedlift obejrzany. Na placu stoi co najmniej od listopada, ale to w Polsce, ile stał za Odrą - nie wiem.
Środek: brudny i ciut zaniedbany, do wyprowadzenia. Tapicerka skóra do gruntownego czyszczenia. Fotel kierowcy ba boczku wysiedziany, ale nie pęknięty. Schowki w podłodze suche, w pasażera - zmieniarka/navi. Na klamrach pod fotelami z tyłu leciutkie ślady rudej, na szynach foteli też miejscami nalot. Rączka drzwi prawych obłazi, lewe podobnie. Co ciekawe, dużo jasnego kurzu przy krawędzi boczków drzwi.
W bagażniku opony letnie, ale na wykończeniu, może 2 ÷ 2.5 mm.
Z zewnątrz stan lakieru na masce i grillu odpowiada około 120 ÷150 kkm. Plastiki w stanie dobrym, listwa prawy przód zarysowana.
Prawy bok ze śladami kolizji - próg zarysowany i wgnieciony na wysokości od słupka A do B. Nadkole PT otarte, zaprawkowane dość nieelegancko. Drzwi PP malowane w okolicy słupka A, do tego dziwny odprysk. Na dachu wżery od ptasiego guana.
Na uszczelkach przy ramkach szyb - zielony mech.
Aku zdechnięty, ledwo ruszał silniczkami do składania luster, nie dały rady (ro)złożyć. Nie odpalaliśmy, bo szkoda mi było czasu żeby czekać na kable i drugi aku. Stan skrzyni można ocenić podczas każdy najlepiej z clipem, więc też nie sprawdzałem.
Na słupku B naklejka - serwis przy 131000 km albo około połowy 2014.
Wg mnie auto sporo przestało, skoro w listopadzie 2015 brakło 12000km do przeglądu, który powinien odbyć się co najmniej rok wcześniej. Przebieg wygląda na wiarygodny, pytanie co z silnikiem i automatem. Zdjęcia wrzucę sukcesywnie poniżej.
Mech na uszczelkach
Jakiś wykwit przy przedniej szybie i krawędzi rynny relingu:
Odprysk na drzwiach PP:
Przeszorowany próg PP:
Nadkole PT
Wgniotki błotnik PT
Naklejki na progach oryginalne.