Robuś
585
0
19
1
SC III ph II
2015
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Grójec
Robuś
Zarejestrowani
— 15-01-2024, 12:24
op
Witam, jak w temacie: wieczorem przyjechałem do domu, nocka w garażu. Rano wyjeżdżam do pracy a samochód ostro sam skręca w prawo. Trzeba mocno trzymać kierownicę by jechać prosto. Przy aucie nic nie było ostatnio robione. Wszystko było ok. Powietrze w kołach jest. Mam czujniki wszystkie sprawne. To stało się nagle po nocy. Wiec nie sądzę by był jakiś problem z geometrią. Ktoś ma jakiś pomysł?
•
ko-ma
9,578
27
1614
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 15-01-2024, 12:30
Hamulce blokują? W obecnych warunkach pogodowych wskazana wizyta na SKP na rolkach / pomiar oporów ruchu.
To pozwoli wyeliminować np. skrzywienie wahacza.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Robuś
585
0
19
1
SC III ph II
2015
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Grójec
Robuś
Zarejestrowani
— 15-01-2024, 12:34
op
Koło się nie grzeje. Czy to może być jakiś problem ze wspomaganiem elektr.? Błędów żadnych nie ma. Wieczorem wróciłem z trasy, tzn. nie jeździłem po wertepach. A rano prawie rów.
•
ko-ma
9,578
27
1614
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 15-01-2024, 19:59
(15-01-2024, 12:34)Robuś napisał(a): Koło się nie grzeje. Czy to może być jakiś problem ze wspomaganiem elektr.? Błędów żadnych nie ma. Wieczorem wróciłem z trasy, tzn. nie jeździłem po wertepach. A rano prawie rów.
Brak kalibracji punkty zerowego wspomagania raczej mało możliwy, choć cuda się zdarzają.
Ustawienie punktu serowego wspomagania elektrycznego można zrobić dowolnym interfejsem obsługującym Renault (nie zrobi się podstawowym obsługującym tylko obd-2)
Zaczął bym jednak od rolek - opór zacierającego się łożyska piasty wykryje (a koło może się nie grzać). Przy obecnej pogodzie grzania się koła przy lekkim blokowaniu hamulców także się tak łatwo nie rozpozna bez pomiaru oporów.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
Robuś
585
0
19
1
SC III ph II
2015
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Grójec
Robuś
Zarejestrowani
— 16-01-2024, 14:19
op
Po ponownym odpaleniu auta i przejechaniu ok. 30km problem się nie powtórzył. Pozostaje mi obserwować.
•
ko-ma
9,578
27
1614
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 17-01-2024, 08:41
(16-01-2024, 14:19)Robuś napisał(a): Po ponownym odpaleniu auta i przejechaniu ok. 30km problem się nie powtórzył. Pozostaje mi obserwować.
Czyli najprawdopodobniej gdzieś uzbierało się lodu i tarło.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:2 użytkowników postawiło Thank You to ko-ma for this post
• Sebeko, wędkarz
Sebeko
14
0
2
2
SC III ph I
2010
1.9 dCi FAP 130KM, 2009-2011
Warszawa
Sebeko
Zarejestrowani
— 17-01-2024, 10:48
Wychodzi na to,że to najbardziej prawdopodobny scenariusz
•
|