Klima świeżo po serwisie, jadąc samochodem jest ok, ale jak zatrzymuję samochód to klima się wyłącza na kilka sekund, czuć to po powietrzu, że ciepłe oraz po obrotach silnika zaraz to widać. Miałem tak w Modusie ale było za duże ciśnienie w układzie i musiałem trochę upuścić, ale tutaj to dziwne bo klima świeżo po serwisie. Mam też wrażenie, że nie chłodzi jak kiedyś. Czy kompresor już siada a może jakiś czujnik ?
Scenic 2 lift kompresor klimatyzacji
op
Hej
Klima świeżo po serwisie, jadąc samochodem jest ok, ale jak zatrzymuję samochód to klima się wyłącza na kilka sekund, czuć to po powietrzu, że ciepłe oraz po obrotach silnika zaraz to widać. Miałem tak w Modusie ale było za duże ciśnienie w układzie i musiałem trochę upuścić, ale tutaj to dziwne bo klima świeżo po serwisie. Mam też wrażenie, że nie chłodzi jak kiedyś. Czy kompresor już siada a może jakiś czujnik ?
A że tak spytam co kolega rozumie pod pojęciem świeżo po serwisie?
Wysłane z POCO X3PRO
op
(16-08-2024, 15:20)Paweł Głowienkowski napisał(a): A że tak spytam co kolega rozumie pod pojęciem świeżo po serwisie? czyszczenie + dobicie czynnika bo trochę brakowało (16-08-2024, 15:09)TomaszB napisał(a): Wiatrak na chłodnicy pracuje ? Tak (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-08-2024, 17:12 przez Dawid Wichary.)
Jeżeli robiono czyszczenie całego układu rurek to powinni sprawdzić w jakim stanie jest kompresor. Może już łożysko za ciężko chodzi albo coś że sprzęgłem. Ciśnienia i resztę. Jak nie to trzeba to sprawdzić. Mój kompresor ryczał, buczał, piszczał i mimo tego chłodził. W zakładzie dziwili się, że to w ogóle chodziło i nie zniszczyło paska.
Wysłane z POCO X3PRO
op
(16-08-2024, 17:17)Paweł Głowienkowski napisał(a): Jeżeli robiono czyszczenie całego układu rurek to powinni sprawdzić w jakim stanie jest kompresor. Może już łożysko za ciężko chodzi albo coś że sprzęgłem. Ciśnienia i resztę. Jak nie to trzeba to sprawdzić. Mój kompresor ryczał, buczał, piszczał i mimo tego chłodził. W zakładzie dziwili się, że to w ogóle chodziło i nie zniszczyło paska. Takie rzeczy nie były robione, tylko podpięta maszyna, odzysk czynnika etc. Kompresor chodzi normalnie, chociaż przed serwisem jak było małe cisnienie to czasem było go słychać ale to kika sek i wracało do normy (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-08-2024, 19:54 przez Dawid Wichary.)
W pierwszej kolejności sprawdź jak wygląda skraplacz, objawy masz takie jak u mnie były. Podczas jazdy w miarę chłodziło a na postoju był dramat. Po wymianie na nowy jest bez porównania
Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka A jeszcze bardzo ważne jakie było ciśnienie na zegarach, szczególnie HP do ilu bar rosło zanim presostat wyłączył kompresor. Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-08-2024, 20:32 przez kotleto.)
op
(16-08-2024, 20:31)kotleto napisał(a): W pierwszej kolejności sprawdź jak wygląda skraplacz, objawy masz takie jak u mnie były. Podczas jazdy w miarę chłodziło a na postoju był dramat. Po wymianie na nowy jest bez porównania :O No mechanik mi mówił, że chłodnica klimy ma bliżej niż dalej, więc może to być powód, racja... Czy clip pokazuje ciśnienia układy AC ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-08-2024, 22:18 przez Dawid Wichary.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości