Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic 2 1.9dci 2005r odpala tylko na plaku


Blacha
Zarejestrowani

op Witam, mam problem z moim scenicem. Wymieniłem silnik bo był zatarty, wszystko dobrze podłączone, brak bledow i nie chce odpalic. Cisnienie na rampie jest odpala Tylko z Plaka
TomaszB napisał 16-07-2018, 18:02:
Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 http://www.scenic-forum.pl/Ogloszenie-Re...enic-Forum 
powinien znajdować się w Powitaniach http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitaniatam się przywitaj.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2018, 18:02 przez TomaszB.)

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Jaki symbol ma silnik, który włożyłeś? Czy przekładałeś słupek czy cały silnik wraz z osprzętem?
Jakie pokazuje ciśnienie na rampie przy rozruchu a jakie na uruchomionym silniku? Czy wartości skaczą czy zawsze utrzymują się na tym samym poziomie?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2018, 20:04 przez haszczurur.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • Blacha
Blacha
Zarejestrowani

op F9Q , sam słupek, ciśnienie przy rozruchu 270, uruchomiony 460 około, przy rozruchu wzrastaja stopniowo 

F9Q , sam słupek, ciśnienie przy rozruchu 270, uruchomiony 460 około, przy rozruchu wzrastaja stopniowo 

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2018, 20:24 przez Blacha.)

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Do rozruchu 270 wystarczy.
Czy przy ustawianiu rozrządu ustawiłeś koło pompy wysokiego ciśnienia na znaku? Niektórzy twierdzą, że nie trzeba ale na kole pompy jest znak tak więc po coś on jest.
Czy wyjmując wtryski ze starego silnika przełożyłeś je w tej samej kolejności czyli 1 na pierwszy cylinder, 2 na drugi itd.?
Sprawdź czy nie ma powietrza w przewodach paliwowych.
Sprawdź czy ta gumowa grucha po kilkukrotnym ściśnięciu robi się twarda czy pomimo pompowania jest flakowata.
Niech ktoś ściska gruchę a ty spróbuj uruchomić silnik.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • Blacha
Blacha
Zarejestrowani

op Wszystko tak jak mówisz przełożone dobrze, ale sprawdzę ta pompę

Odpowiedz
Blacha
Zarejestrowani

op Ustawiłem wszystko pompę w znaki wszystko tak jak komputer mówi, pompuje ręką i jakby chciał załapać ale nie odpala

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(17-07-2018, 08:47)Blacha napisał(a): pompuje ręką i jakby chciał załapać ale nie odpala
To znaczy jest różnica jak pompujesz, coś załapuje?
Nie napisałeś czy jak na wyłączonym silniku pompujesz gumową gruszkę to robi się twarda i czy w przewodach paliwowych nie ma powietrza.
Jak już uruchomisz silnik (na plaka) to chodzi równo, prawidłowo, nie gaśnie, nie dławi się?
Sprawdź czy prawidłowo złożyłeś obudowę filtra paliwa, czy gdzieś nie cieknie paliwo?
W jakim stanie jest akumulator, czy ma kopa?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2018, 09:27 przez haszczurur.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • Blacha
Blacha
Zarejestrowani

op GrUszka po 2 naciśnięciach robi się twarda, podczas kręcenia nie ma roznicy czy się pompuje czy nie. W układzie paliwowym nie ma żadnych oznak powietrza. Układ paliwowy szczelny i wymieniony filtr paliwa. Akumulator kupiłem specjalnie nowy (77Ah i 760 amper rozruchu

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Skoro paliwo dochodzi do pompy, w układzie nie ma powietrza pozostaje pompa wysokiego ciśnienia bądź wtryski. Na pompie jest jeszcze regulator ciśnienia.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • Blacha
Blacha
Zarejestrowani

op Wtryski były sprawdzone, czujnik ciśnienia na lkstwie był wymieniany razem z listwa. Kiedy zaczynam kręcić na komputerze pojawia sie cisnienie paliwa a gdy odkrecam zasilanie listwy paliwowej automatycznie spada ciśnienie na listwie. Czyli pompa i czujnik ciśnienia jest ok

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości