Blacha
9
0
0
6
SC I ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Ana
Blacha
Zarejestrowani
— 16-07-2018, 17:54
op
Witam, mam problem z moim scenicem. Wymieniłem silnik bo był zatarty, wszystko dobrze podłączone, brak bledow i nie chce odpalic. Cisnienie na rampie jest odpala Tylko z Plaka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2018, 18:02 przez TomaszB.)
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Jaki symbol ma silnik, który włożyłeś? Czy przekładałeś słupek czy cały silnik wraz z osprzętem?
Jakie pokazuje ciśnienie na rampie przy rozruchu a jakie na uruchomionym silniku? Czy wartości skaczą czy zawsze utrzymują się na tym samym poziomie?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2018, 20:04 przez haszczurur.)
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to haszczurur for this post
• Blacha
Blacha
9
0
0
6
SC I ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Ana
Blacha
Zarejestrowani
— 16-07-2018, 20:24
op
F9Q , sam słupek, ciśnienie przy rozruchu 270, uruchomiony 460 około, przy rozruchu wzrastaja stopniowo
F9Q , sam słupek, ciśnienie przy rozruchu 270, uruchomiony 460 około, przy rozruchu wzrastaja stopniowo
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2018, 20:24 przez Blacha.)
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Do rozruchu 270 wystarczy.
Czy przy ustawianiu rozrządu ustawiłeś koło pompy wysokiego ciśnienia na znaku? Niektórzy twierdzą, że nie trzeba ale na kole pompy jest znak tak więc po coś on jest.
Czy wyjmując wtryski ze starego silnika przełożyłeś je w tej samej kolejności czyli 1 na pierwszy cylinder, 2 na drugi itd.?
Sprawdź czy nie ma powietrza w przewodach paliwowych.
Sprawdź czy ta gumowa grucha po kilkukrotnym ściśnięciu robi się twarda czy pomimo pompowania jest flakowata.
Niech ktoś ściska gruchę a ty spróbuj uruchomić silnik.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to haszczurur for this post
• Blacha
Blacha
9
0
0
6
SC I ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Ana
Blacha
Zarejestrowani
— 17-07-2018, 06:56
op
Wszystko tak jak mówisz przełożone dobrze, ale sprawdzę ta pompę
•
Blacha
9
0
0
6
SC I ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Ana
Blacha
Zarejestrowani
— 17-07-2018, 08:47
op
Ustawiłem wszystko pompę w znaki wszystko tak jak komputer mówi, pompuje ręką i jakby chciał załapać ale nie odpala
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
(17-07-2018, 08:47)Blacha napisał(a): pompuje ręką i jakby chciał załapać ale nie odpala To znaczy jest różnica jak pompujesz, coś załapuje?
Nie napisałeś czy jak na wyłączonym silniku pompujesz gumową gruszkę to robi się twarda i czy w przewodach paliwowych nie ma powietrza.
Jak już uruchomisz silnik (na plaka) to chodzi równo, prawidłowo, nie gaśnie, nie dławi się?
Sprawdź czy prawidłowo złożyłeś obudowę filtra paliwa, czy gdzieś nie cieknie paliwo?
W jakim stanie jest akumulator, czy ma kopa?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2018, 09:27 przez haszczurur.)
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to haszczurur for this post
• Blacha
Blacha
9
0
0
6
SC I ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Ana
Blacha
Zarejestrowani
— 17-07-2018, 09:48
op
GrUszka po 2 naciśnięciach robi się twarda, podczas kręcenia nie ma roznicy czy się pompuje czy nie. W układzie paliwowym nie ma żadnych oznak powietrza. Układ paliwowy szczelny i wymieniony filtr paliwa. Akumulator kupiłem specjalnie nowy (77Ah i 760 amper rozruchu
•
haszczurur
2,441
22
700
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Skoro paliwo dochodzi do pompy, w układzie nie ma powietrza pozostaje pompa wysokiego ciśnienia bądź wtryski. Na pompie jest jeszcze regulator ciśnienia.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to haszczurur for this post
• Blacha
Blacha
9
0
0
6
SC I ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Ana
Blacha
Zarejestrowani
— 17-07-2018, 10:27
op
Wtryski były sprawdzone, czujnik ciśnienia na lkstwie był wymieniany razem z listwa. Kiedy zaczynam kręcić na komputerze pojawia sie cisnienie paliwa a gdy odkrecam zasilanie listwy paliwowej automatycznie spada ciśnienie na listwie. Czyli pompa i czujnik ciśnienia jest ok
•
|