op
Witam wszystkich.
Wystąpił u mnie komunikat czerwony o treści zbliżonej do tej w temacie rok temu, ASO w szczegółach odczytało za niski poziom ciśnienia paliwa. Po zasugerowanej wymianie filtra rok nie miałem żadnego komunikatu aż do teraz. Komunikat się pojawił, zgasiłem auto i komunikat nie powtórzył się ale jeżdzę niewiele. Na diagnostyce komputerowej odczytali powtarzający się błąd zbyt niskiego ciśnienia paliwa ale nie wiedzą czy to sam czujnik czy coś więcej bo nie odnotowuję spadku mocy, gaszenia itp. ale komunikat na tyle groźny że nie chciałbym go lekceważyć. Czy ktoś może coś zasugerować, z czym wiązać taki błąd bo serwisy raczej szukają na chybił trafił a chciałbym to rozwiązać żeby nie być zaskoczonym w wakacje w podróży. Czy może mieć znaczenie, że robię małe przebiegi, ostatnio prawie wyłącznie po mieście na krótkich odcinkach. Czy to może być związane z przytykaniem DPF?
Z góry dziękuję za sugestie.
Wystąpił u mnie komunikat czerwony o treści zbliżonej do tej w temacie rok temu, ASO w szczegółach odczytało za niski poziom ciśnienia paliwa. Po zasugerowanej wymianie filtra rok nie miałem żadnego komunikatu aż do teraz. Komunikat się pojawił, zgasiłem auto i komunikat nie powtórzył się ale jeżdzę niewiele. Na diagnostyce komputerowej odczytali powtarzający się błąd zbyt niskiego ciśnienia paliwa ale nie wiedzą czy to sam czujnik czy coś więcej bo nie odnotowuję spadku mocy, gaszenia itp. ale komunikat na tyle groźny że nie chciałbym go lekceważyć. Czy ktoś może coś zasugerować, z czym wiązać taki błąd bo serwisy raczej szukają na chybił trafił a chciałbym to rozwiązać żeby nie być zaskoczonym w wakacje w podróży. Czy może mieć znaczenie, że robię małe przebiegi, ostatnio prawie wyłącznie po mieście na krótkich odcinkach. Czy to może być związane z przytykaniem DPF?
Z góry dziękuję za sugestie.