op
Witam,
Mam prośbę w ocenie auta.
Link do ogłoszenia w otomoto: http://otomoto.pl/oferta/renault-scenic-...yhBpP.html
z silnikiem 1,5 dCi K9K (w ofercie jest podana wersja 110KM, wg VIN silnik w zakresie 95KM-110KM, wg autoDNA 95KM)
W zasadzie ma w standardzie większość bajerów oprócz czujników parkowania.
Po krótce:
Auto z sierpnia 2012, sprowadzone z Francji, wcześniej jeden właściciel - firma Cofiparc (Grupa Kapitałowa Credit Agricole) - prawdopodobnie auto było w leasingu operacyjnym, albo wynajmie długoterminowym (raport autoDNA zwraca status auta "Wypożyczalnia/wynajem").
Auto wystawia dość spory komis i raczej o dobrej opinii.
Nie jest zarejestrowany w Polsce.
Samochód ma na liczniku 155 tys. W książeczce serwisowej regularne wpisy z serwisów Euromaster, dołączone też karty z serwisów (rzecz w tym, że w książce nie ma podanego nr VIN, daty serwisów w książce i na kartach się zgadzają, w kartach podana rejestracja).
Nie kradziony, brak szkody całkowitej itp (sprawdzane po VIN)
Po oględzinach i jeździe próbnej - wszystko wygląda ok, nie wydaje dziwnych dźwięków, jedzie równo, brak luzów na kierownicy, wszystkie kontrolki sprawne, klima chodzi, tempomat chodzi, małe otarcia na zderzaku, brak rdzy czy większych rys. Jak na taki przebieg dość dziwnie wygląda idealna powierzchnia lakieru na masce. W środku czyściutko, wykładziny chyba wymieniane. Zawieszenie będę jeszcze sprawdzał u mechanika. Jest pajączek na szybie czołowej - sprawdzałem - wymiana ok 750 zł.
Po zarejestrowaniu się na portalu My Renault serwis podaje, że auto było objęte gwarancjami:
Gwarancja Renault bez limitu przebiegu do września 2014
Gwarancja na lakier bez limitu przebiegu do września 2015
Gwarancja antykorozyjna bez limitu przebiegu do września 2024
Nie mam informacji, czy były wykorzystywane.
W ASO następujące wpisy:
wrzesień 2013: przebieg 50,2 tys. km, naprawy: turbosprężarka, kolektor ssący, mechanizmy-zamki
lipiec 2014: przebieg 98,4 tys. km, naprawy: wymiana wykładzin, mechanizmy-zamki
Zakładam, że na wstępie do wymiany będzie rozrząd (nie ma nigdzie informacji o wymianie, a gdzieś przy 160 tys. powinien być wymieniony).
Chcę jeszcze sprawdzić auto w serwisie (nie wiem jaki zakres uda się zrobić) i oczywiście negocjować w dół cenę tej szyby, ale pytanie czy na tym etapie warto to auto kupić?
I czy warto za taką cenę (powiedzmy, że po upuście za szybę 33,5 brutto)?
Chciałbym tym autem minimum 4-5 lat pojeździć, rocznie robię ok. 10 tys. (wiem, mało jak na diesel'a)
Będę wdzięczny za porady.
Pozdrawiam,
Wojtek
Mam prośbę w ocenie auta.
Link do ogłoszenia w otomoto: http://otomoto.pl/oferta/renault-scenic-...yhBpP.html
z silnikiem 1,5 dCi K9K (w ofercie jest podana wersja 110KM, wg VIN silnik w zakresie 95KM-110KM, wg autoDNA 95KM)
W zasadzie ma w standardzie większość bajerów oprócz czujników parkowania.
Po krótce:
Auto z sierpnia 2012, sprowadzone z Francji, wcześniej jeden właściciel - firma Cofiparc (Grupa Kapitałowa Credit Agricole) - prawdopodobnie auto było w leasingu operacyjnym, albo wynajmie długoterminowym (raport autoDNA zwraca status auta "Wypożyczalnia/wynajem").
Auto wystawia dość spory komis i raczej o dobrej opinii.
Nie jest zarejestrowany w Polsce.
Samochód ma na liczniku 155 tys. W książeczce serwisowej regularne wpisy z serwisów Euromaster, dołączone też karty z serwisów (rzecz w tym, że w książce nie ma podanego nr VIN, daty serwisów w książce i na kartach się zgadzają, w kartach podana rejestracja).
Nie kradziony, brak szkody całkowitej itp (sprawdzane po VIN)
Po oględzinach i jeździe próbnej - wszystko wygląda ok, nie wydaje dziwnych dźwięków, jedzie równo, brak luzów na kierownicy, wszystkie kontrolki sprawne, klima chodzi, tempomat chodzi, małe otarcia na zderzaku, brak rdzy czy większych rys. Jak na taki przebieg dość dziwnie wygląda idealna powierzchnia lakieru na masce. W środku czyściutko, wykładziny chyba wymieniane. Zawieszenie będę jeszcze sprawdzał u mechanika. Jest pajączek na szybie czołowej - sprawdzałem - wymiana ok 750 zł.
Po zarejestrowaniu się na portalu My Renault serwis podaje, że auto było objęte gwarancjami:
Gwarancja Renault bez limitu przebiegu do września 2014
Gwarancja na lakier bez limitu przebiegu do września 2015
Gwarancja antykorozyjna bez limitu przebiegu do września 2024
Nie mam informacji, czy były wykorzystywane.
W ASO następujące wpisy:
wrzesień 2013: przebieg 50,2 tys. km, naprawy: turbosprężarka, kolektor ssący, mechanizmy-zamki
lipiec 2014: przebieg 98,4 tys. km, naprawy: wymiana wykładzin, mechanizmy-zamki
Zakładam, że na wstępie do wymiany będzie rozrząd (nie ma nigdzie informacji o wymianie, a gdzieś przy 160 tys. powinien być wymieniony).
Chcę jeszcze sprawdzić auto w serwisie (nie wiem jaki zakres uda się zrobić) i oczywiście negocjować w dół cenę tej szyby, ale pytanie czy na tym etapie warto to auto kupić?
I czy warto za taką cenę (powiedzmy, że po upuście za szybę 33,5 brutto)?
Chciałbym tym autem minimum 4-5 lat pojeździć, rocznie robię ok. 10 tys. (wiem, mało jak na diesel'a)
Będę wdzięczny za porady.
Pozdrawiam,
Wojtek