(12-06-2021, 06:38)Zer0 napisał(a): Jest 120 kkm, dwa wtryski wymienione, poprzedni właściciel tankował gdzieś na wsi, teraz leję tylko verva diesel i tylko na Orlen w Warszawie i silnik chodzi jak zegarek.
A na ile jesteś pewien przebiegu? 10 lat i 120 tys to .... rzadkość. Ledwo tysiąc miesięcznie. Nie mówię że niemożliwe, ale.
Auto jest w rodzinie od 2016, wtedy miał nalatane 86 kkm.
Był: Peugeot 306 SL 1.4 75 KM 1995 r., 2xThalia Expression 1.4 75 KM ph I 2001 r. i ph II 2003 r., Scenic I ph II Expression 1.9 dCi 102 KM 200 Nm 2003 r., Scenic II ph II Latitude 1.5 dCi 106 KM 240 Nm 2009 r. Jest: Scenic III ph II Bose Energy Edition 1.6 dCi 130 KM 320 Nm 2013 r. , Kadjar Intens EDC FL 1.33 140 KM 2019 r.
Mam dwa silniki 1.5 dci w Megane i Scenicu w pierwszym 224kkm w drugim 193kkm i z tego co wiem wtryski nie były ruszane, acz kolejek i jeden i drugi zaskoczył w trasie komunikatem "Ryzyko awarii silnika" w obu przypadkach błąd wtryskiwacza ale jednorazowe przypadki. Ogólnie wtryski wytrzymałe i najczęściej padają przez złą jakość paliwa i pecheże powietrza w układzie paliwowym.
W Modusie na Delphi 1 wymieniony w serwisie przez poprzedniego właściciela przy 150tys , w drugim przy196 zaczął wyskakiwać błąd obwodu sterowania -padnięta cewka.